اخرین خبر از جواد جهانگیر زاده و نادر قاضی پور نمایندگان ارومیه در خانه ملت
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
اخرین خبر از جواد جهانگیر زاده و نادر قاضی پور نمایندگان ارومیه در خانه ملت
15 / 5 / 1391 ساعت 6:11 | بازدید : 5178 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

رضا شيباني (جبهه دانشجويان اصولگرا) : هنوز يك ماهي از «افشاگريهاي تند و تيز و خبرسازي» دوستان بسيار نزديك جهانگيرزاده بر عليه قاضي پور مبني بر رد صلاحيت وي توسط نيساري نگذشته است كه ياران جهانگيرزاده و ياران نادر قاضي پور در اتفاقي نادر در مسجد وليعصر گرد آمدند و با حضور اصولگرايان استان آذربايجان غربي از مهمان خويش محمد رضا باهنر ميزباني نموده ، ليست 8+7 را بسته  و كار را تمام كردند . در يك ماه گذشته ياران قاضي پور با افشاگريهاي تحليل بلاگي !!! سعي كردند كه از تمام زير و بم جهانگيرزاده اعم از دستبوسي مير حسين موسوي گرفته تا مسائل مالي با «مارال ص»  و  فرنوش خان و ... همه را در وبلاگهايشان منتشر كردند و در عوض ياران جهانگيرزاده هم با افشاگريهاي صبح آذربايجاني !!!!  و ياد آوري القاب قديمي قاضي پور به مرور خاطراتي از اين دلير مرد در سردشت و ... پرداخته و روي ميز نيساري را پر از مدارك محكمه پسند بر عليه همديگر كردند  . شايد براي اولين بار در تاريخ استان بود كه اين دو جبهه متضاد كه تا دو ماه پيش در سخنراني ها ، شب نامه ها و وبلاگهاي خويش (تحليل بلاگ و صبح آذربايجان) تا فحاشي هاي ركيك ناموسي پيش رفتند و از تك لول و دو لول و شش لول و سرزمين سبز من كجاست و دكتر قلابي و  ...  هر چه در توان داشتند براي هم مايه گذاشتند و امروز با جمع كردن گروهي از نيروهاي كم وزن سياسي با همديگر جشن اصولگرائي راه انداختند.

حضرت پور كه توانسته است با همراه كردن ياران نه چندان موافق در زير يك سقف مجوز سوار شدن ليست سه نفره جهانگيرزاده – قاضي پور و عابد فتاحي را بگيرد و اين سه نفر را به زور سوار ژيان قرمز اصولگرايي شان كند ، در مسجد وليعصر راست راست راه مي رود و جلوي محمد رضا باهنر پز مي دهد كه اصولگرايان استان را از ذكريا خيري (عامل اصلي و سر سلسله جريان مشائي)  تا شكر نيا را زير يك سقف گرد آورده و از آنها بيعت مي گيرد.

آري حضرت پور موفق شده است جلال زاده را شديدا در شوك فرو ببرد ، از روي بازيان پل روگذر بزند و از زير قرباني زير گذر و اين 3 مانع را رد كرده و به باهنر بفهماند كه حمايت امام جمعه را هم با خود دارد و براي تزئين كامل اين كيك تولد ، محمد فخري هم به نمايندگي از امام جمعه و روحانيون اصولگراي استان ! منبر رفت و گفت كه از نمايندگان اروميه و فعاليت هاي آنها راضي هستيم(من و امام جمعه) و سنگ تمام اين مجلس گذاشته شد. مجلس تمام شد ، جهانگيرزاده و قاضي پور تا آخرين رمق باقي مانده دوربين هاي عكاسي ، با همديگر عكس گرفتند . تا آلبوم عكس حاجي گرينوف ها كامل كامل باشد.

اما مردم از همديگر سوال مي كنند چطور شده كه چهره هاي متضادي مانند جمشيد محمد زاده - شكر نيا – فخري –جهانگيرزاده – قاضي پور – عماري – وليزادگان – ذكريا خيري- زينال تمايل  و ... كه تا ديروز انگ هر بي ناموسي و تهمت را بار همديگر مي كردند چگونه شده كه اينبار شانه به شانه هم مي نشينند و به منبر بلند و بالاي ذكريا خيري گوش داده و سرتكان مي دهند ؟؟

 

شكر نيا از ميهمانان مسجد ولي عصر ، چرا از خود نمي پرسد كه بعد از جلسه مسجد ولي عصر و در جلسه اصلي ساعت 2 شب در يكي از باغات روستاي ايگدير چرا دعوت نبوده است ؟ او كي مي خواهد بفهمد كه هميشه سر كار است ؟

 

حاشيه ها :

از خوانندگان عزيز مي خواهيم تا در تك تك موارد گفته شده در بالا و پائين تحقيق كنيد .

الف ) جمعيت حاضر در جلسه در شان نائب رئيس مجلس نبود .

ب) زور و توان جهانگيرزاده و اعوان و انصار قاضي پور همين قدر بود و از آش اصولگرائي همين قدر خواهند خورد . پس بنابراين در آينده ادعاي سهم بيشتر از قدرت را نبايد داشته باشند. اين گروه زماني مي توانست ادعاي يك نماينده از 3 نماينده اروميه را در مجلس داشته باشد كه حداقل 1850 نفر از 5000 نيروي فعال اصولگراي اورميه را جمع كند در حالي كه همين 120 نفري را هم كه جمع كرده بودند از مهره هاي سوخته بودند و ارزش مانور ندارد.

ج) براي پيشواز كسي از اروميه به تبريز نرفته بود كه از همينجا از جناب آقاي باهنر عذر خواهي مي كنيم.

د) براي سفر جناب آقاي مهندس باهنر بايستي مجلس سنگين تر و با دعوت از روساي دانشگاهها – روحانيون – نمايندگان مجلس – مقامات استان – نخبگان و فرهيختگان و ... دعوت بعمل مي آمد تا جلسه اي در شان ايشان برگزار مي شد .

ذ) جواد جهانگيرزاده به خلاصه گوئي خيرمقدم پرداخت و خواست تا وقت گرامي ساير منبركنندگان و صاحبان صنايع استان (را كه در اخذ وامهاي ميلياردي – اخذ مجوز ها و انتخابات اتاق بازرگاني سنگ تمام براي آنها گذاشته بود) را نگيرد .

ر) آيا باهنر با خودداري از نام بردن از نمايندگان حاضر در مجلس ، با زبان بي زباني به اين دردانه ها فهماند كه از اين جلسه ناراضي است يا جواب جهانگيرزاده را داد ؟

ف) آيا باهنر با حمايت از قاضي پور و جهانگيرزاده ، به ليست حزب خود يعني جامعه اسلامي مهندسين يا همان حزب حامي دكتر بازيان خيانت خواهد كرد ؟

ق) چندي پيش آينا نيوز در مدح و ستايش بعضي از آقايان حاضر در جلسه خود را باخت ولي آقايان نفهميدند كه آينا نيوز زرنگتر از اين حرفهاست ، چنان افراد را بالا برده و با كله زمين مي زند كه ....

آينا نيوز فهميد كه نبايد به اين جلسه كلاس پائين برود اما عقلاي حاضر در جلسه نفهميند؟؟!

اما سوالات ما :

واقعا آيا در اين دوره از انتخابات مي توان ليست اصولگرايي را بدون حضور شخصيت هائي چون دكتر قرباني – دكتر بازيان – دكتر ذاكر و مهندس اتابك جعفري كه همگي از اعضاي شناسنامه دار جامعه اسلامي مهندسين (حزب محمد رضا باهنر) هستند ، در ويترين قضاوت افكار عمومي برد ؟

چرا استاندار به اين جلسه نيامد و توجيح داد كه صبح علي الطلوع رفتن باهنر ، با وي ديدار كاملا خصوصي برگزار نمايد ؟

و سوال اساسي اينكه بعد از ساعت يك شب آقايان كجارفتند و در كجا جلسه خصوصي را ادامه دادند ؟

جواب اينكه :  اگر ما و كانديداهاي مورد حمايتمان تهديد نشويم جواب اين سوالات و عكسهاي آن شب به ياد ماندني را تا چند روز آينده منتشر خواهيم كرد.

http://sobheazad.blogfa.com/

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 148

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3289
:: باردید دیروز : 45718
:: بازدید هفته : 55440
:: بازدید ماه : 106998
:: بازدید سال : 406657
:: بازدید کلی : 4306836