وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
جمعه 12 / 11 / 1390 ساعت 8:11 | بازدید : 4466 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
سید وفا حسینی در انتخابات مجلس نهم «حوزه انتخابيه سقز و بانه» شركت خواهد كرد   

سید وفا حسینی امسال براي انتخابات دور نهم مجلس  اعلام آمادگي كرد وي كه در حال حاضر رياست «شرکت آزنگ پایه» و شهرداری دهگلان را بر عهده دارد در يك گفتگوي  اختصاصي گفت كه من قطعا در انتخابات امسال شركت خواهم كرد و با تمام قوا و تنها به خواست مردم  وارد انتخابات اين دوره خواهم شد .

وي در ادامه گفت بعضي از وب سايت ها خبر از ديدار من با  نماينده سابق مجلس و کاندیداهای رقیب را داده اند. و گفته بودند كه من براي حضور در انتخابات مجلس و اعلام حمايت ايشان به ديدار دوستان رفته ام  و ايشان به در خواست من جواب رد  داده اند ، درحالي كه چنين خبري درست نبوده و تمامي اخباري كه در مورد من منتشر شده است كذب محض بوده است .و من به ديدار کسی نرفته ام و تمامي اين اخبار كه در مورد من تابه حال منتشر شده است شايعه بوده و اين اولين مصاحبه من بوده است . وي در ادامه گفت همه شركت كنندگان براي من مورد احترام هستند و من آماده رقابت  با تمامي اين افراد هستم .

مهندس حسینی در ادامه گفت كه به هیچ عنوان با افراد شركت كننده در حوزيه انتخابيه ائتلاف نمیکنم .وي در مورد دلايل شركت خود در انتخابات اين دوره را درخواست هاي مردم و دانشجویان فعال سیاسی عنوان نمود و گفت به علت درخواست هاي مردم خوب و فهیم سقز و بانه وارد اين عرصه شدم تا بتوانم به مردم منطقه خود خدمت كنم و تنها خواست و اراده مردم باعث شده است كه من براي حضور در انتخابات مصصم شوم.

وی در پایان برای تمامی نامزدهای انتخابات مجلس نهم آرزوی موفقیت کرد 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 46
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 65061
:: بازدید ماه : 116619
:: بازدید سال : 416278
:: بازدید کلی : 4316457