ماه من تا ماه گردون هر دو زیبایند، اما این کجا و آن کجا...
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ماه من تا ماه گردون هر دو زیبایند، اما این کجا و آن کجا...
10 / 7 / 1391 ساعت 5:24 | بازدید : 2012 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

در خبرهای چند روز پیش که از سوی خبرگزاری ایسنای آذربایجان غربی منتشر شده بود، خبری توجهم را به خودش جلب کرد. خبر ساده بود و در لابلای ارایه گزارش عملکرد شهرداری مهاباد گم شده بود."ابراهیم کریمی شهردار فرهنگ دوست شهر مهاباد گفته بود:« با توجه به ارادتی که به اصحاب رسانه و قلم دارم، یک بلوار دو کیلومتری و یک بوستان دو هکتاری را به نام خبرنگار نامگذاری کرده ام.» این خبر جای بسی خوشحالی است که شهردار یکی از فرهنگی ترین شهرهای کردنشین ارادتش را به خبرنگار این گونه نشان می دهد.

خواندن این خبر مرا به یاد افتتاح ناشیانه منتها الیه شرقی پارک استاندارد شهر سنندج انداخت که در آخرین روزهای مردادماه امسال و در فضای 200-300 متری جنب خبرگزاری ایرنا ، با سلام و صلوات و حضور گسترده مسئولین لشکری و کشوری و پرده برداری از ماکت روز خبرنگار –که البته معلوم نشد بعد از افتتاح از کجا سر درآورد- انجام شد و در این افتتاح با شکوه همکاران متواضع ما هم هر کدامشان با آب و تاب فراوان آنرا منعکس کردند که به به بیایید ببینید؛ بوستان خبرنگار در سنندج افتتاح شده!!!

بالاخره خبری که از دو سال پیش در مورد نامگذاری یکی از پارکهای شهر سنندج بنام خبرنگار از سوی "امید استادنوروزی" معاون اسبق فرهنگی شهرداری سنندج مطرح شده بود، اجرایی و به دست مبارک شهردار پرتوان و محبوب و مردمی سنندج جناب مستطاب مهندس مهدی حسام شریعتی  به بهره برداری رسید. دست مریزاد جناب مهندس.

البته ناگفته نماند که افتتاح این پارک و به قول دوستان "بوستان" جدید ،در حاشیه اهداء مکانی به خانه مطبوعات استان از سوی شهرداری انجام شد. البته به ما چه مربوط  که  بگوییم شهرداری سنندج چه استفاده تبلیغاتی گسترده ای از این رویداد مهم فرهنگی برد و حتی اگر تله کابین آبیدر را با در نظر گرفتن تمام کم کاری ها و کارشکنی هایش طی سالهای گذشته هم افتتاح می کرد، اینقدر برایش بار مثبت تبلیغی نداشت و تحسین و به به و چه چه آقای استاندار را نمی شنید...

در هر حال به قول معروف خبری است که گذشته و به قول آقای استاندار نباید زحمات فراوان جناب آقای شهردار محبوب و مردمی را با این انتقاد ها زیر سئوال برد و به قول خودم باید گذاشت که جناب مستطاب مهندس مهدی خان حسام شریعتی با  خیال راحت اعتبارات 50-60 میلیاردی استانداری که از محل حوادث و سوانح غیر مترقبه برای توسعه زیرساخت های شهر سنندج تخصیص یافته را با کمک دوستان پیمانکارش خرج جدول کنی و جدول کاری و موزاییک کنی و موزاییک کاری پیاده روهای شهر کرده و تا پایان سال مالی گزارش مبسوط و جانداری را به عرض آقای استاندار برساند.

بگذریم؛ اما با این حال باز دستش درد نکند آقای شهردار محبوب و مردمی که بالاخره 200-300 متری فضای سبز از منتهاالیه پارک استاندارد سنندج را به نام مبارک خبرنگار نامگذاری کرد. مگر نه هنوز به آن قسمت از شهر  می گفتند "جنب خبرگزاری ایرنا" یا "کنار استخر دانشگاه آزاد" یا "همان پارک استاندارد" .

خدا آن روز را نیاورد. رویم به دیوار اما در آن حالت چه از دستمان می آمد؟ والله!!!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 900
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 65915
:: بازدید ماه : 117473
:: بازدید سال : 417132
:: بازدید کلی : 4317311