جناب آقاي درويش چمن گلی: فیلا مرا می‌شناسد، عملکرد و سابقه کاری مهمترین دلایل انتخاب من بود
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
جناب آقاي درويش چمن گلی: فیلا مرا می‌شناسد، عملکرد و سابقه کاری مهمترین دلایل انتخاب من بود
11 / 7 / 1391 ساعت 1:22 | بازدید : 4832 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
چمن گلی: فیلا مرا می‌شناسد، عملکرد و سابقه کاری مهمترین دلایل انتخاب من بود

به گزارش سایت www.soori.ir

عبدالله چمن گلی مربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور که از سوی فدراسیون بین المللی کشتی جهان (فیلا) به عنوان بهترین مربی سال 2012 انتخاب شده است، اتحاد و همدلی را عامل اصلی کسب موفقیت در عرصه های مختلف می داند.

رافائل مارتینتی رئیس سوئیسی فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا) با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی از انتخاب عبداله چمن گلی به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا در سال 2012 جهان خبر داد.

وی اعلام کرد که جایزه‌ای به همین منظور در کلاس مربیگری که طی روزهای 11 تا 14 آبان در شهر ویلنیوس لیتوانی برگزار می شود به وی اهداء خواهد شد.

چمن گلی، کسب این موفقیت، را حاصل تلاش و یکدلی تیم کشتی فرنگی جوانان دانست و گفت: اتحاد و هماهنگی بین اعضای تیم یکی از دلایل اصلی کسب این موفقیت بود.

وی با ارزیابی وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران، به پیشرفت 100 درصدی این تیم اشاره کرد و افزود: این تیم از سال گذشته تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

کشتی‌گیر سابق کردستانی به کسب مقام هشتم تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش و زحمات فراوان امسال توانستیم عنوان چهارم را کسب کنیم و این نشان از پیشرفت بسیار خوب این تیم دارد.

وی به نحوه انتخاب خود به عنوان بهترین مربی کشتی فرنگی دنیا اشاره کرد و گفت: بنده چهره شناخته شده‌ای برای مسوولان فیلا بودم و عملکرد کاری و سابقه فعالیت ورزشی ام برای آنان شناخته شده بود و این مساله یکی از دلایل انتخاب من بوده است.

قهرمان سابق آسیا اظهار داشت: در گذشته چندین دوره در مسابقات آسیایی و جهانی به عنوان کشتی گیر و چند دوره نیز به عنوان مربی در مسابقات جهانی حضور داشتم و همچنین عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی را نیز می توان از دیگر دلایل این انتخاب ذکر کرد.

سرمربی کردستانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در ادامه به دیگر افتخارات خود برای ملت ایران اشاره کرد و گفت: من در دوران مربیگری عناوین اول مسابقات جام سیلا کوپ رومانی، جام پی تی سی رومانی و مسابقات جهانی قزاقستان را از آن خود کردم.

عبدالله چمن گلی با تبریک این موفقیت به ملت ایران و تمام کشتی‌گیران و ورزش دوستان، کسب این موفقیت را متعلق به تمام مردم و جامعه ورزشی ایران دانست و اظهار امیدواری کرد این اتفاق نقطه امیدی برای موفقیت‌های بعدی و انگیزه‌ای برای جوانان کشور در راستای کسب موفقیت های بیشتر در عرصه های مختلف از جمله ورزش شود.

وی با تشکر و قدردانی از کادر فنی تیم ملی جوانان کشتی فرنگی کشور، ترکیب این تیم را متشکل از مربیانی باتجربه، تحصیل کرده، متعهد و دلسوز دانست و گفت: کادر فنی ماهر و تحصیلکرده برای کشتی ایران بسیار مهم و تاثیر گذار است و این خود عاملی مهم و جدی برای موفقیت و رسیدن به پله های بالای جهانی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور در ادامه گفت: با وجود این که هشت سال از سرمربیگری تیم های ملی کشتی دور بوده ام، اما آمادگی کافی برای هدایت تیم ملی جوانان را داشتم و توانستیم در مسابقات عنوان چهارم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در هیچ مقطعی از کشتی دور نبودم و همیشه در دانشگاه ها با بحث کشتی و تدریس کشتی در ارتباط بودم و تعامل خوبی با مربیان، کشتی گیران و اهالی کشتی داشتم.

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی اظهار داشت: در مدت هشت سالی که از تیم ملی دور بودم، شرایط طوری بود که نتوانستم در بدنه کشتی و خدمت به این عرصه حضور داشته باشم اما از کشتی روز دنیا اطلاع دارم و سعی می کنم از نظرات تمام بزرگان که علم کشتی و مسایل روز آن را دارند، برای موفقیت تیم ملی کشتی جوانان استفاده کنم.

وی با اشاره به زمان مسئولیت خود در سمت معاون دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش قبل از پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی جوانان، اظهار کرد: زمانی که من سرمربیگری تیم ملی کشتی جوانان را بر عهده داشتم، تیم ملی نایب قهرمان جهان بود و همیشه یکی از افتخاراتم این بوده که جامعه کشتی، عبدالله چمن گلی را به این جایگاه رسانده است.

وی در پایان تاکید کرد: در کشتی همیشه باید گروهی را داشته باشیم که در زمینه علمی و فن کشتی تخصص دارند تا بتوانیم بستر پشتوانه سازی کشتی فرنگی را ایجاد کنیم و این مهم با بودن رسول خادم و حسن رنگرز که از بزرگان کشتی هستند، اتفاق خواهد افتاد.





|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4


مطالب مرتبط با این پست




















می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1401
:: باردید دیروز : 232
:: بازدید هفته : 19016
:: بازدید ماه : 147133
:: بازدید سال : 446792
:: بازدید کلی : 4346971