وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
حجت‌الله خطيب: با برگزاری جلسات شبانه عليه فدراسيون کشتی توطئه مي‌كنند
11 / 7 / 1391 ساعت 1:22 | بازدید : 4017 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
حجت‌الله خطيب: با برگزاری جلسات شبانه عليه فدراسيون کشتی توطئه مي‌كنند

به گزارش سایت www.soori.ir

حجت الله خطيب معتقد است در آستانه برگزاري انتخابات فدراسيون كشتي، حركت هايي بر عليه اين فدراسيون شروع شده است.

خطيب با اشاره به اولين نشست مطبوعاتي خود در ابتداي حضورش در فدراسيون كشتي، گفت: در آن نشست بيشتر منتقدان از من پرسيدند كه آيا مسئوليت نتايج المپيك را بر عهده مي گيري؟ كه من در آن نشست گفتم كه تمام مسئوليت‌ها را شخصا مي پذيرم. حتي رسول خادم مدير تيم‌هاي ملي هم به همين نحو اعلام پذيرش مسئوليت كرد. در ادامه با كمك همه دوستان تلاش كرديم، ابتدا سهميه‌هاي المپيك را در حد خوبي به دست آورديم و بعد به تورنمنت هاي مختلف رفتيم. فضاي خوبي را براي كشتي و به دور از حاشيه فراهم كرديم تا كشتي بتواند خالق شگفتي شود.

* مانده‌ام اگر در المپيك نتيجه‌ نمي گرفتيم چه بلايي سر ما مي‌آوردند.

وي ادامه داد: در المپيك نتيجه‌‌اي تاريخ ساز گرفتيم كه در تاريخ كشتي ايران بي‌نظير است. البته آن زمان هم احساس مي‌شد كه اگر اين نتيجه‌ را هم بگيريم، عده‌اي شورش خواهند كرد و اين موفقيت را هم به بحث و حرف مي‌گيرند و نگراني درست مي‌كنند. اين اتفاق را بعد از المپيك ديديم و برخي ها به جاي اين كه براي پيشرفت راهنمايي كنند متاسفانه به دنبال ضربه زدن به كشتي هستند. مانده‌ام اگر تيم در المپيك نتيجه‌ نمي گرفت چه بلايي بر سر ما مي‌آوردند و چه عذابي درست مي‌كردند. در حالي كه مردم از نتايج المپيك شاد هستند و پيام‌هاي تبريك مسئولان مختلف از جمله مقام معظم رهبري و رييس جمهور را شاهد بوديم باز از سوي عده‌اي نگراني‌هايي درست مي‌شود.

* با جلسات شبانه عليه ما توطئه مي‌كنند

خطيب همچنين برخي از مطالب كه عليه خود مطرح مي‌شود اشاره كرد و گفت: اين رفتارها جهت دار است و اهدافي پشت آن قرار دارد. عده‌اي به دنبال بر هم زدن وضعيت فعلي كشتي هستند و دست از خرابكاري نكشيده‌اند. مي‌دانيم كه در جلسات شبانه و روزانه عليه فدراسيون توطئه مي‌كنند. در برخي از رسانه‌ها فحش و تهديد مي‌نويسند. توطئه پشت توطئه. كه بايد تلاش كنيم با كمك وزارت ورزش و جوانان و دستگاه‌هاي مربوطه‌شان اين عوامل را شناسايي كنيم و كشتي ايران را سرپا نگه داريم. برخي افراد به دنبال توطئه و حذف خيلي ها هستند كه وزارت ورزش و بزرگان كشتي بايد هوشمند باشند و از تلاش‌هايي كه در فدراسيون صورت مي‌گيرد دفاع كنند.

* دستگاه‌هاي مربوطه وزارت ورزش اين عوامل را شناسايي كنند

وي ادامه داد: از قهرمانان و بزرگان كشتي مي‌‌خواهم كه از فدراسيون كه با بي‌پولي و كمبودها به كارش ادامه مي‌دهد حمايت كرده و راه درست را به مقامات ورزش نشان دهند. آنها نبايد بگذارند كه كشتي به بيراهه برود. با به بيراهه رفتن كشتي، بزرگان اين رشته در كنج خانه قرار خواهند گرفت. از مسئولان هم مي‌‌خواهم عواملي كه به دنبال طراحي براي تخريب كشتي ايران هستند را شناسايي كرده و به اين تحريك‌ها كه برخي از رسانه‌ها ايجاد كرده‌اند رسيدگي كنند. فدراسيون كشتي ايران مسيري را پيش گرفته كه موفقيت آميز است كه بايد با شناسايي افراد توطئه گر اجازه ضربه زدن به كشتي را ندهيم. حركت اين افراد گسترده است و مسئولان بايد به طور جدي اين موضوع را تعقيب كنند و با مطالعه تصميم بگيرند.

سرپرست فدراسيون كشتي همچنين گفت: از دوستان مي‌‌خواهم بدانند براي چه قدم بر مي دارند و طمع نكنند. آنها بايد شرايط فعلي كشتي ايران را ببينند و نگذارند اين روند مثبت بر هم بريزد. خودشان هم بيايند و كمك كنند تا حرف همه را به درستي گوش كنيم.

* كشتي ايران با رسول خادم دنيا را تحت تاثير قرار خواهد داد

خطيب با اشاره به حضور جدي رسول خادم در كشتي ايران پس از سال‌ها دوري گفت: از بسياري از دوستان كه از حضور رسول خادم حمايت كرده‌اند، تشكر مي‌كنم . خادم با جوانمردي در اين شرايط حساس و سخت مسئوليت را پذيرفت كه عده زيادي از بزرگان كشتي مهر تائيد بر اين حركت زدند. خادم از اسطوره‌هاي كشتي دنيا است. او شخصيت بزرگي براي كشتي ايران به حساب مي‌آيد و با شناختي كه از كشتي جهان دارد در حال ايجاد يك تحول بنيادين در ايران است. اين تحول آن چنان اثرگذاري خود را شروع كرده كه كشتي دنيا هم به پا خاسته تا در عملكردشان تغيير ايجاد كنند. شايد عده‌اي باور نكنند، اما حتي روسيه، آمريكا و كوبا به ويژه آمريكا از اقدام ايران تحت تاثير قرار گرفته‌اند و به دنبال الگوبرداري هستند. اين حرف را مبالغه تلقي نكنيد. ويژگي هاي رسول خادم باعث شده تا فيلا بدون اين كه ما هيچ رايزني داشته باشيم خادم را به عنوان مدرس فدراسيون جهاني انتخاب كند. فيلا كشورها را مورد مطالعه قرار مي‌دهد و تيزبين است. به همين دليل است كه آنها به اقدامات فدراسيون كشتي ايران خوش بين هستند. در آينده نزديك خواهيد ديد كه چه اتفاقات شگرفي مي افتد و كشتي دنيا تحت تاثير ايران قرار مي‌گيرد.

* نمي‌گويم انتقاد نكنيد، اما فحش، تهديد و توطئه چرا؟

خطيب ادامه داد: از دوستان مي‌‌خواهم كه صبوري كنند و خدا را در نظر بگيرند. نمي گويم انتقاد نكنيد، اما فحش، تهديد و توطئه چرا؟ چرا مي‌خواهيد كشتي ايران را نابود كنيد؟ شما هم بياييد و به كشتي كشورتان كمك كنيد. رسول خادم براي كار كردن بسيار مصمم است. او حتي بدون اين كه يك ريال از ما پول بگيرد آستين‌ها را بالا زده كه بايد حضور او را قدر بدانيم. حتي جان اسميت چهره سرشناس آمريكايي پس از المپيك گفت كه ما وقتي حضور خادم را در كشتي ايران ديديم به همراه تمام قهرمانان آمريكا متحد شديم تا از ايران عقب نيفتيم.

وي همچنين گفت: شايد بي‌سابقه باشد كه روسيه ايران را به يك تورنمنت دعوت مي‌كند و تمام هزينه‌ها را هم مي‌دهد. بايد يادمان باشد در سال‌هاي نه چندان دور ما هزينه آنها را مي داديم تا بيايند، اما آنها ناز يا قهر مي‌كردند.

* هيچ پرونده‌ تعليقي براي ايران وجود ندارد

خطيب به شايعات مختلف كه بارها درباره تعليق كشتي ايران مطرح شده اشاره كرد و گفت: با اين كه رابطه خوب و حسنه‌اي بين فدراسيون كشتي ايران و فيلا وجود دارد تحت نام هاي مختلف ، ايميل‌هاي نامناسب و ناسزاهاي زيادي به فيلا زده مي‌شود و سعي كرده‌اند كه رابطه ما را با آنها خراب كنند. هيچ پرونده‌ تعليقي براي ايران وجود ندارد. فيلا نامه‌اي نزده كه ما را تهديد به تعليق كرده باشد. آنها تمام جريان‌هاي كشتي دنيا را طراحي مي‌كنند و مافوق ما هستند. ما با فيلا همسو و هم نظر هستيم. اگر يك داور اشتباه كرده و يا حتي خداي ناكرده سوء نظر داشته باشد، ما نبايد آن موضوع را به فيلا ربط بدهيم و اشتباه داور را برگردن فدراسيون جهاني بگذاريم و به آنها ناسزا بگوييم. مارتينتي در تاريخ 25 شهريور نامه بسيار تشكرآميزي به فدراسيون ايران زده است، چرا كه كشتي ايران را در دگرديسي جديدي مي‌بيند، پس دليلي ندارد حقي از كشتي ايران تضييع كنند.

سرپرست فدراسيون كشتي به نامه فيلا در مورد كشتي سعيد عبدولي اشاره كرد و گفت: فيلا از مديران كشتي ايران خواسته كه در رسانه‌ها مصاحبه كنند و اعلام كنند كه داور اشتباه نكرده است. رييس كميته‌ داوران و برخي از كارشناسان در اين رابطه اظهار نظر كردند كه آنها را براي فيلا فرستاديم. ما به برنامه‌هاي فيلا احترام مي‌گذاريم و هيچ مشكلي بين كشتي ايران و فدراسيون جهاني وجود ندارد. آنها نيز هيچ موقع ما را تهديد به تعليق نكرده‌اند.

* بزودي بنا با خادم جلسه خواهد داشت

وي درباره دليل ارائه نشدن برنامه‌هاي محمد بنا براي كشتي فرنگي و اين كه بنا اعلام كرده تا زمان تعيين رييس جديد فعاليتش را آغاز نخواهد كرد، گفت: كار فدراسيون با جديت پيش مي‌رود. محمد بنا نيز به زودي با خادم جلسه‌اي خواهد داشت تا حركت كشتي فرنگي پس از نتايج درخشان المپيك دوباره از سر گرفته شود . از بنا هم خواهش مي‌كنم كه كارش را زودتر شروع كند.

*حضور جدي در انتخابات خواهم داشت

خطيب در رابطه با زمان انتخابات فدراسيون كشتي و حضور خود در اين عرصه گفت: هر زمان كه وزارت ورزش و جوانان تشخيص دهد، اين انتخابات برگزار مي‌شود. من نيز حضور جدي در انتخابات خواهم داشت. بايد بر مشكلات مسلط شويم و به هيات‌هاي استاني با تزريق كردن پول كمك كنيم. براي نوجوانان و جوانان طرح‌هاي زيادي داريم و بايد مربيان سازنده را مورد توجه قرار دهيم. در حال حاضر بايد از استقبال مردم از كشتي نهايت استفاده را براي قهرمان پروري ببريم و به خانواده‌ها براي حضور فرزندانشان در كشتي انگيزه و علاقه بدهيم. از همه افراد و همه كانديداها مي‌‌خواهم كه به كشتي ايران كمك كنند.

سرپرست فدراسيون كشتي در پايان در مورد وضعيت ليگ برتر، گفت: با توجه به تعداد تيم‌هايي كه تا به حال اعلام آمادگي كرده‌اند، به زمان نياز است تا با كارخانجات و نهادهاي مختلف رايزني‌هايي داشته باشم تا آنها را به حضور در ليگ ترغيب كنيم. با اين شرايط ليگ برتر حدودا از 10 آذر ماه شروع خواهد شد و تا آن زمان نيز من مذاكرات خود را به طور جدي دنبال خواهم كرد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13331
:: باردید دیروز : 12625
:: بازدید هفته : 78107
:: بازدید ماه : 129665
:: بازدید سال : 429324
:: بازدید کلی : 4329503