وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
سراب
17 / 9 / 1391 ساعت 5:3 | بازدید : 5053 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

رخصت

شمایی ;که به دیگران دروغگو خطاب میکنید یکی نیست بهتون بگه آخه عزیز من تو خودت چقدر راست گفتی تاحالا (یه سوزن بخودت زدی تا حالا که میخوای میخ طویله بجای جوالدوز بزنی بمن یا دیگران و  بمردم ..نه جون من زدی !! ؟؟


آه اي همه آرزوهاي من ... اينک بنگريد

 اي که همه سرابيد وخراب

اينک بنگريد ... که نمي شکنم

 مي ايستم ... پايدار ... استوار

تافرودآرندخنجرفريب خويش

آنانکه دوستند...آنانکه يارميداند خودرادر خيال

آري آري فرود آريد خنجر نامردمي وکين خويش ... بر پشت باورساده من

و باز هم بنگريد که من زپاي نمي افتم

 نمي شکنم ... مي ايستم ... بنگريد


از اونا که بعدا مینویسند : اخرش هم یکی پیدا نشد دست مارو بگیره بگه .. چتــــــــــه ... ببره امامزاده داود حالمون خوب بشه

اینم از حال و روز ما چه چیزا میگیم این روزا که بد هوای رفتن دارم .. سخت

دو روز بعد نوشت : آی ... کسی نفهمید من چی میگم ؟ متوجه نشدین گویا ...  نمی نویسم تا از قلمم تعریف کنید و شعرهام رو براش به به وچه چه راه بندازید یا برام آرزو کنید که فلان بشم و بهمان و و و .. کسی انگار حرف منو انگار نمی فهمه یا شایدم  ...

شعر من باصدای خود خودم 

http://s1.picofile.com/file/6365762572/HE58301.mp3.html

و اینجا http://s1.picofile.com/file/6329896376/HE58401.mp3.html


در پناه مهر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5509
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 70524
:: بازدید ماه : 122082
:: بازدید سال : 421741
:: بازدید کلی : 4321920