از شیر مرغ تا "چشم مار!!!"
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
از شیر مرغ تا "چشم مار!!!"
شنبه 4 / 11 / 1390 ساعت 3:14 | بازدید : 1939 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

خدایا به هر آنکه دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن برتر است

و به هر آنکه دوست تر میداری بچشان که دوست داشتن از عشق هم برتر است


نه از رومم نه از زنگم همان بی رنگ بی رنگم

بچّه ها این مصرع شعر زمستان اخوان ثالث رو خیلی دوست دارم شما چطور!!!؟


آنچــه مــا آدم هــا را از هم دور می کنــد ...
زمان نیست ، زمــانه است ؛

زودتــر از کفش هایمان دوست عوض می کنیــم!
داستان حیرت انگیز از دکتر شریعتی؛ به من فحش بده دخترم!

صدای ضجّه‌هایش را به وضوح می‌شنیدم، لابه‌لای بازجویی، اسم شریعتی هم از زبان دختر دانشجو شنیده می‌شد.

نزدیک‌های غروب صدای در سلول خبر از ورود زندانی جدید می‌داد، از گفتگوی ماموران ساواک فهمیدم علی شریعتی است. هنوز صدای بازجویی دخترک از سلول روبه‌رویی به گوش می‌رسید:

ـ دکتر شریعتی تو رو به این روز انداخته، اگه به شریعتی فحش بدی آزادت می‌کنم.

این صدای زمخت شکنجه‌گر ساواک بود که هر لحظه بلندتر می‌شد، دختر از حضور علی در چند سلول آن طرف‌تر بی‌خبر بود فقط فریاد می‌زد: من فحش بلد نیستم، بلد نیستم.

دکتر میله‌های سلول را با یک دستش می‌فشرد و با دست دیگر به میله‌ها می‌کوفت، رنگ از رخسارش پریده بود، ناگهان خطاب به دختر فریاد کشید:

ـ شریعتی منم دخترم، به من فحش بده، به من فحش بده.

صدای خفه و ناله‌های پی در پی دخترک همه را بی‌تاب کرده بود، آتش سیگار شکنجه‌گر که به صورت دختر می‌نشست فریادش را جانسوز و ناله‌های دکتر را شدیدتر می‌کرد و این وضع تا سپیده‌دم ادامه داشت ...


هر روز كه مي گذرد عظمت روح اين مرد بزرگ و متفكر آشكارتر مي شود. عجيب است كه جوانان بيشتر از آنهايي كه زمانه شريعتي را درك كرده اند با او مأنوس هستند.
درود خدا بر او و فرزندان خلف او.

درود بر روان پاکش که جای خالیش به سختی محسوس است.


یکی از دوستام می گفت:

یه روز رفتم یه رستوران سنتی...

رو یه تخت نشستم و تو خیال خودم بودم که دیدم یه دختر وپسر اومدن و رو تخت جلویی نشستن.

دختره رو به من بود و پسره پشت به من.

یهو دیدم دختره بهم خیره شده.

سرم رو انداختم پایین.

ولی هوس اومد سراغم...

دختره با چشاش آمار می داد.

یه کاغذ برداشتم و بهش نشون دادم با تکون دادن سرش قبول کرد.

وقتی پسره رفت تا پول غذا رو حساب کنه دختره نزدیک تخت من شد و کاغذ رو گرفت...

روی کاغذ نوشته بودم: خیلی پستی...


تو رو خدا یه کم جنبه داشته باشین!!!

مردها سه تا آرزو دارن:
اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن!
اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن!  
و مهمتر از همه اینکه:
اونقدر که زنشون بهشون شک داره دوست دختر داشته باشن!

 

فرق پیر دختر با پیر پسر: اولی موفق نشده ازدواج کنه ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه.

 

دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن :گروه اول دخترایی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن!/گروه دوم دخترایی هستند که اشک پسرا رو در میارن!/گروه سوم دخترایی هستند که جون پسرا رو به لبشون میرسونن!/گروه چهارم دخترایی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار آرزوی مرگ کنن!/گروه ۵ دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!

یادت باشه دنباله ۳چیز ندویی: اتوبوس/ مترو/ دختر!!!
حالا چرا؟ چون هر کدومشون برن ۱۰ دقیقه بعد یکی دیگه میاد!!!

 

دخترا ۵ دسته اند:
1- سوسک: کثیف و چندش آور!
2- گاو: سربه زیر، بی تفاوت!
3- سگ: وفادار، پاچه گیر!
۴- گربه: ملوس، حرف گوش کن!
۵- خر: کاری، زبون نفهم!


قابل توجّه بعضی از دوستای کُردم:

گه ر چی تووشی ڕه نجه ڕۆیی و حه سره ت و ده ردم ئه من

قه د له ده س ئه م چه رخه سپڵه نابه زم مه ردم ئه من

ئاشقی چاوی که ژاڵ و گه ردنی پڕ خاڵ نیم

ئاشقی کێۆوته ڵان و به نده ن و به ردم ئه من

گه ر له  برسان و له به ر بێ به رگی ئیمڕۆ ڕه ق هه ڵێم

نۆ که ری بێگانه ناکه م تا له سه ر هه ردم ئه من

من له زه نجیروته ناف و داروبه ند باکم نیه

له ت له تم که ن ، بمکوژن،هێشتا ده ڵێم کوردم ئه من
 
یه غزل بود از ماموستا "هیمن"؛اگه یه کم درک داشته باشین میفهمید چی میگم...(البته اگه بتونید بخونیدش.)اگه نگرفتی میتونی بهم بگی تا خصوصی منظورم رو بهت بگم!؟!؟!؟

راستی در مورد آپ نکردنم:باید بهتون بگم که اصلا" حال و حوصله ی خبر دادن رو ندارم واسه همینه که تو این اواخر خیلی کم آپ کردم...سعی میکنم از این به بعد حداقل هر ماه یه بار آپ کنم...خواهشا" اصرار نکنید بیشتر از این نمیتونم...



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2855
:: باردید دیروز : 12625
:: بازدید هفته : 67631
:: بازدید ماه : 119189
:: بازدید سال : 418848
:: بازدید کلی : 4319027