چشمان من..
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
چشمان من..
2 / 10 / 1391 ساعت 19:41 | بازدید : 4461 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

به چشام خوب خیره شو ببین چه پیرن

منو دریاب خوب من دارم می میرم

دیگه حتی نایی نیست برای خوندن

خیلی وقته تو سکوت غم اسیرم

 

یک لحظه خوبی به من بده از من بگیر روح و تنم

برای یک لحظه خوشی به هر دری در می زنم

برگردون عمر رفتمو حتی واسه یه ثانیه

دل خوش کنم حتی دو روز از من مگه چی باقیه

---------------------------------------------------------------------

برگرد که من دلخوش اون یه لحظه با تو بودنم

ثانیه ها میگذرن و طعنه به صبرم می زنند

حتی اگه اجل نذاشت به انتظارت بشینم

اون دنیا از خدا میخوام تو رو دوباره ببینم

 

خیلی‌ کمه اگه بگم خیلی‌ تو رو دوست دارم

دلم می‌خواد که قلبمو حتی واست در بیارم

خیلی‌ کمه اگه بگم واسه چشات دربدرم

آخه تو همتا نداری الهی قربونت برم

 

چی‌ کار کنم بیشتر از این حرفای خوشگل ندارم

خیلی‌ کمه اگه بگم خیلی‌ تو رو دوست دارم

بذار بگم تا بدونی یه آسمون دوست دارم

از همه مهربون تری الهی قربونت برم

خدا بهم کمک کنه پیشت خجالت نکشم

آخه می ترسم یه دفعه قربونی چشات بشم


****************************************************************

هنوزم يار تنهايم به ديدار تو مي‌آيم ، باز مي آيم اگر كه فرصتي باشد ، مجال صحبتي باشد حرف خواهم زد براي ديدن تو از حادثه‌ها گذشته‌ام كفر اگر نباشد اين ، من از خدا گذشته‌ام عذاب اين دريده‌ها ، مرا شكسته بي‌صدا دستي بكش به زخم من ، كه از شفا گذشته‌ام باورم كن ، باورم كن من كه با تو صادقم اگه خسته‌ام يا شكسته‌ام هر چه هستم عاشقم من و بشناس و باور كن كه خسته‌ام خيلي خسته‌ام ، اما هستم تهي ماند و نشد آلوده دستم من به دنيا دل نبستم هر چه بلا كشيده‌





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 152

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :