وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
سلفیت قادیانی
سه شنبه 16 / 11 / 1390 ساعت 4:46 | بازدید : 4171 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

سلفیت قادیانی

شاید برای بعضی این عنوان چیز عجیبی باشد اما با کمی صبر روشن می گردد که عبارت زیبایی است که مقصود و هدف با آن شناخته و روشن می گردد.

حرکت قادیانی را غلام احمد خان قادیانی متولد سال 1839 میلادی در سال 1900 م در شبه قاره هند تأسیس کرد که خود در سال 1908 میلادی هلاک شد. حرکت سیر سید احمد خان جنبشی بود در راستای غرب زدگی کردن جامعه که افکار منحرفش را در این راستا پراکنده ساخت.

انگلیس نیز جهت پیش برد اهداف خود در منطقه هم چون تمام دشمنان مستضعفین جهت سست کردن و استحمار مردم نیاز مبرمی بیشتر از سربازان جنگی به یک مبلغ مخرب داشت و به همین منظور در این برهه از تاریخ این موجود مسموم کننده ی عقاید مردمان ستمدیده را در خانواده ایی از مزدورانش یافت چون میرزا احمد خان به خانواده ای تعلق داشت که در خیانت به دین و وطن مشهور بودند. و غلام احمد نیز در این خانواده به عنوان یک شخص وفادار و مطیع اشغالگران انگلیسی در هر وضعیت و حالی بود.

غلام احمد هم چون یک داعی اسلامی نمایان شد ، سپس ادعا کرد که مجددی است که از جانب الله به وی الهام می گردد ، پس به تدریج حیله بعدی را مطرح کرد و آن این که وی مهدی منتظر و مسیح موعود است. بعد از این ادعای نبوت کرد و می پنداشت که نبوت و پیامبری وی بالاتر و مهمتر از نبوت سیدنا محمد صلی الله علیه و سلم است. و کسانی که اهل جهل ، خرافات ، غوغا سالاری ، مصالح دنیوی و نزدیکی به مقامات حکومتی بودند از وی پیروی کردند. قبلاً هم چنین بوده و در آینده هم این سنت تاریخ در مورد کسانی که به نحوی با حکومت مرکزی ارتباطی دارند و می خواهند عقاید خود را در خدمت مصالح حکومت قرار دهند کسانی از وی پیروی خواهند کرد که از جایی قصد کسب منافع مادی یا معنوی از حکومت مرکزی را دارند یا از آن ترس دارند و می خواهند بدین شیوه از شر آن در امان باشند و یا این که به خاطر جهل و خرافاتی که بدان گرفتارند از مصیبتی به مصیبت دیگری وارد می شوند و در آینده نیز همین روال ادامه خواهد یافت تا… . 

ظفر الله خان قادیانی به عنوان اولین وزیر خارجه ی دولت سکولار و کافر پاکستان تاثیر بزرگی در پشتیبانی از این فرقه ی گمراه داشت تا آن جا که مبلغ کلانی را جهت ساخت بقعه ای بزرگ در اقلیم پنجاب اختصاص داد تا مرکزی جهانی برای این طایفه و فرقه گردد و آن را به استعاره از نص آیه ی قرآنی «و آویناهما إلی ربوۀ ذات قرار و معین» (المومنون:50) «ربوۀ» نامید… و در سال 1953 م انقلاب مردمی در پاکستان خواستار برکناری «ظفر الله خان» وزیر خارجه شد از آن جهت که فرقه ی قادیانی اقلیتی غیر مسلمان به شمار می روند که در این میان حدود ده هزار نفر از مسلمین پاکستانی به قتل رسیدند اما در نهایت موفق به برکناری این وزیر قادیانی گردیدند، و لله الحمد.

اکثریت قادیانی ها امروزه در هند و پاکستان ساکنند ، و عده ی کمی از آن ها هم چون بهاییان در فلسطین اشغالی به خدمت یهودیان صهیونیست در آمده و ساکنند. و عده ای هم در تمام سرزمین های مسلمان نشین پراکنده اند که با همکاری و همیاری اتحادیه ی صهیونی- صلیبی و همراهی حکام مرتد محلی جهت رسیدن به مراکز حساس سرزمین های مسلمان نشین که در آن ساکنند در تلاشند.

قادیانی ها در بعضی از کشورهای غربی چون انگلیس و امریکا مشغول به فعالیتند و در آفریقا فعالیت بیشتری دارند. تنها در آفریقا بیشتر از 5000 مرشد و دعوتگر وجود دارد که مردم را به سوی قادیانی دعوت می کنند و تمامی این تحرکات با پشتیبانی کشورهای غربی و صهیونیسم جهانی جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده صورت می گیرد.

از آثار میرزا غلام احمد القادیانی می توان به: 1- إذاله الأوهام  2- اعجاز احمدی  3- براهین احمدیه  4- انوار اسلام  5- اعجاز مسیح  6- تبلیغ   7- تجلیات الهیه  اشاره کرد.

در پارلمان مرکزی پاکستان (مجلس ملی) شیخ مفتی محمود رحمه الله علیه با رهبر طایفه قادیانی میرزا ناصر احمد به مناظره در عقایدش پرداخت. این مناقشه نزدیک 30 ساعت به طول انجامید که در نتیجه آن ناصر احمد از جواب دادن عاجز ماند و نقاب از چهره ی کفر آمیز آن ها برداشته شد ، و در پایان مجلس بیانیه ای مبنی بر غیر مسلمان بودن قادیانی ها صادر شد.

در ماه ربیع الاوا سال 1394 هجری برابر با آوریل 1974 مسیحی در کنفرانس جهانی جماعت های مسلمان در مکه ، کنفرانس ، کفر این طایفه و غیر مسلمان بودنش را صادر کرد و از مسلمین درخواست کرد که در برابر خطر قادیانی ها مقاومت کرده و با آن ها همکاری ننموده و مرده هایشان را نیز در قبرستان مسلمین دفن نکنند.

مهم در بررسی خلاصه وار حرکت قادیانی ها این است که:

اولاً: اسبابی که زمینه را جهت ظهور حرکت قادیانی فراهم کردند چه بودند.

ثانیاً: این حرکت به چه چیزی دعوت می کرد و مردم را بدان فرا می خواند.

ثالثاً: هدف بنیادین و اساسی آن چه بود.

می گوییم:

نیازی به آوردن دلیل جهت مزدور بودن این طایفه کافر به انگلیس نیست ، آن ها از فراورده ها و تولیدات انحصاری انگلیس به شمار می روند. و کافی است به این مطلب اشاره کنیم که انگلیسی ها کسانی بودند که تاج خلافت را بر سر « نور الدین » اولین خلیفه قادیانی ها گذاشتند. و انگلیس استخدام این طایفه در ادارات و شرکت های دولتی و جهانی را برایشان آسان نمود و از آن ها در کسب اخبار و تولید جاسوس های سری استفاده می کند… و در انگلیس شبکه ای ماهواره ای به نام تلویزیون اسلامی دایر است که قادیانی ها آن را اداره می کنند.

حرکت قادیانی به دلایل روشنی جهت خدمت به اشغالگران انگلیسی در شبه قاره هند آن زمان به وجود آمد که هنوز هم بیشتر از صد سال است به ترویج این عقاید کفر آمیز می پردازند و اما مهمترین عقاید این حرکت:

1- «میرزا غلام» چنین می پنداشت که نبوتش بالاتر و برتر از نبوت رسول الله صلی الله علیه و سلم است.

2- معتقدند که الله روزه می گیرد ، نماز می خواند ، می خوابد ، می نویسد ، خطا می کند ، مجامعه می کند.

3- معتقدند که نبوت با رسول الله صلی الله علیه و سلم خاتمه نمی یابد بلکه ادامه یافته و در جریان ایت و الله متناسب با ضرورت رسولی را می فرستد، و غلام احمد برترین تمام انبیاء است.

4- معتقدند که جبرییل علیه السلام بر غلام احمد نازل گردیده و به وی وحی نموده است و آن چه به وی الهام شده است هم چون قرآن می باشد.

5- می گویند: قرآنی غیر از آن چه مسیح موعود غلام احمد آورده وجود ندارد و هیچ حدیثی وجود ندارد الا آن چه که غلام احمد در پرتو تعلیماتش آورده است و گفته و تمام انبیاء زیر مجموعه و پایین تر از غلام احمد هستند.

6- معتقدند که کتاب هایشان نازل گردیده و نامش «کتاب مبین» می باشد و چیزی است غیر از قرآن.

7- معتقدند که آن ها اصحاب دین تازه و مستقلی هستند که شریعت مستقلی دارد و اطرافیان غلام احمد هم چون صحابه او به شمار می روند.

8- تمام مسلمین تا زمانی که قادیانی نشده اند در نزدشان حکم کافر را دارند و کافر به شمار می روند: هم چنان که کسی که با غیر قادیانی ازدواج کند یا زن بگیرد کافر می شود.

9- شراب ، مواد مخدر و دیگر مسکرات را حلال می دانند.

10- معتقدند که خدایشان انگلیسی است چون با زبان انگلیسی وی را مخاطب قرار داده است.

11- هم چنان که مردم به اطاعت و پیروی از انگلیس دعوت کردند تبلیغات و دعوت به الغاء و پایان پذیرفتن جهاد را نیز سر دادند و چنین پنداشتند که انگلیس ولی امر آن ها است و طبق نص قرآن اطاعت از انگلیس به عنوان ولی امر واجب است.

و اما « سلفیت قادیانی » :

در سرزمین های عرب نشین حرکت مشابهی ظهور کرد که عده ای آن را «مرجئه عصر» یا «جبریه» یا دیگر القابی این چنینی می نامند اما در میان این ها و عقیده ی قادیانی مطابقت عجیبی را می بینی.

* قادیانی در ابتدای امر با دعوت به اسلام شروع کرد و دعوت را به خوبی پیش برد اما به تدریج توانست که ریشه های عقیده ی صحیح اسلامی را در قلوب اتباعش منهدم سازد… و « سلفیت قادیانی » نیز در گسترش افکار خود از طریق به کار گیری و استخدام نصوص شرعی در غیر مکان مناسب آن سعی در کشانیدن تدریجی شنونده یا پیروانشان به امور و برنامه هایی دارند که با احکام و ثوابت شریعت اسلامی در تعارض و مخالفت اند.

* قادیانی هندی را اشغالگران انگلیسی برای شبه قاره هند به وجود آوردند و « سلفیت قادیانی » را اشغالگران آمریکایی برای سرزمین های عرب نشین و کل سرزمین های مسلمان نشین به دنیا آورد.

* انگلیسی ها قادیانی ها را در بالاترین مناصب وزارتی و حکومتی قرار می دادند و حکومت امریکا نیز « سلفیون قادیانی » را در مراکز و مناصب حساس دولت های عربی و دیگر مستعمرانشان قرار می دهند.

* قادیانی های اولیه به تعریف و تمجید و فرمانبرداری از انگلیس می پرداختند و یک صدا هم چون الهی با آن برخورد می کردند اما « سلفیت قادیانی » الهه های متعددی دارند. حکومت هایشان الهه یی هستند که یعبدونها من دون الله: برایشان قانون و احکام وضع می کنند ، حرام را برایشان حلال و حلال را برایشان حرام کرده و آن ها نیز به توجیه و پیروی از آن می پردازند.  و این حکومت ها نیز به فرمانبرداری و پرستش اله بزرگشان امریکا می پردازند. امریکاست که این نظم و قوانین را برایشان وضع کرده و آن ها نیز بنده وار به تبعیت و اجرای آن می پردازند. پس در حقیقت « سلفیت قادیانی » بندگان بردگان کفاری هستند که به فرمانبرداری و تبعیت از قوانین ساختگی و نوکری آنان مشغول می باشند. سلفیت قادیانی با واسطه های بومی و محلی و بردگان حلقه به گوش محلی شان به فرمانبرداری و پرستش دب اکبر قرن امریکا می پردازند.

* قادیانی های اولیه مشروبات مست کننده و مخدرات را حلال می دانستند اما « سلفیت قادیانی » بدتر از آن را حلال کرده اند چون: مولات کفار و دوستی با آنان ، حکم به غیر ما انزل الله ، قتل مومنین مجاهد و فتوی به جنگ و از میان برداشتن آن ها ، زندانی و تبعید مومنین موحد مخالف اربابانشان و… .

* قادیانی های اولی هر کس که وارد جماعت آن ها نمی شد را کافر می دانستند و « سلفیون قادیانی » هر کسی که بر خلاف آن ها به موالات و دوستی با کافرین و دشمنی با مومنین مجاهد و علمای عملگرا ، اعتقاد نداشته باشد وی را «خوارج» می نامند.

* قادیانی های هند معتقد بودند که جبرییل علیه السلام بر غلام احمد نازل شده و برایش وحی می آورد و الهاماتش چیزهایی اند هم چون قرآن… و سلفیون قادیانی معتقدند که کلام حاکمان شان یا مزدوران عالم نمای حاکمان شان احکام و دستورات خدایند که هیچ احدی حق رد آن یا بحث و مجادله در مورد آن را ندارد.

 

ولله الحمد والمنه

و الله اكبر

ابوابراهیم هورامی

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7419
:: باردید دیروز : 17168
:: بازدید هفته : 24587
:: بازدید ماه : 152704
:: بازدید سال : 452363
:: بازدید کلی : 4352542