یلدابازی
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
یلدابازی
4 / 10 / 1391 ساعت 22:32 | بازدید : 4719 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

                                         سلام

نمیدونم چرا دیر به دیر میشه آپ کرد با این که بیشتر موقع ها هم به اینترنت وصلم!

نمیدونم چرا حس اینکه به بقیه سر بزنم ازم گرفته شده ... نمیدونم شاید توقعم رفته بالا

چرا باید به همه سر بزنی تا بیان سر بزنن!

بگذریم ...

توسط دو نفر به یلدا بازی دعوت شدم !!!

دوستای خوبم عبدالرحمن و پروانه ...

قصد نداشتم بنویسم ... ولی خوب ... میدونید اینقدر گاف توی زندگی دادم که بزار و برو.

زیاده ولی خوب یه دو سه تایی برا خالی نبودن عریضه و رد نکردن دعوت دوستان:

 

از جدیدترین سوتی ها مربوط میشه به چند روز گذشته، با دوستان رفته بودیم تهران و برای اولین بار میخواستیم بریم سوار مترو بشیم!

خوب منو انداختن جلو که تو برو بلیط بخر ، من هم با اعتماد به نفس رفتم که 7 تا بلیط مترو بگریم.

همینطور که داشتم به پشت سرم و بچه ها نگاه میکردم رسیدم جلوی باجه فروش بلیط ولی نمیدونم چطور شد که هل شدم و گفتم : آقا 7 تا بلیط مترو بدین ، در صورتی که فروشنده یه خانم بود ! سرش رو اوورد بالا و گفت خوب لابد شما هم خانمید !!! و من از همان مسیری که آمده بودم برگشتم پیش رفقا و یکی دیگه از دوستان رفت و بلیط گرفت ! البته ماجراهایی دیگه ای هم تو مترو داشتیم که اگه بخوام بگم احیاناَ خیلی ضایعه !!!

 

 

یه شب رفته بودیم با چندتا از دوستان پارک و داشتیم قدم میزدیم آخرای شب بود همینطور که داشتیم میرفتیم چشممون افتاد به یه دختر حدوداَ 4 تا 5 ساله یه دو سه متری باهاش فاصله داشتیم و تو این فکر بودیم که دختر به این سن و سال این وقت شب تنها توی پارک چیکار میکنه ، منم برا اینکه جمع رو به خنده بندازم از همون فاصله شروع کردم از پشت سر ادای هیولا در آوردن ولی خداییش قصد اینکه بچه رو بترسونم نداشتم و همینطور تو ذهنم بود که رسیدیم ازش بپرسیم ببینیم گم نشده باشه ولی توی همون حرکات بودم و داشتم با دستم ادای آدمخوارا رو در می آوردم که یه لحظه چشمم افتاد به جلو بله مادر دختره تقریباَ به فاصله پنج شش متری ما داشت ماها را نظاره می کرد ... آقا منو میگی انگاری هیولا دیده باشم سریع مسیرم رو عوض کردم و در رفتم و به تبع من بقیه دوستان !!!

 

 

خوب اینم آخرین سوتی (البته آخرین سوتی که میخوام اینجا بنویسم!!!)

یه روز سر کلاس ، از بس که با چندتا از همکلاسی ها شیطونی کرده بودیم ، استاد گفت سریعن شما 4 تا بفرمایین بیرون !!! ما هم مث مرد بلند شدیم و رفتیم که بریم بیرون ولی از بس هول کرده بودیم وقتی میخواستیم بریم بیرون شروع کردیم در زدن !!!!! و استاد فکر کرد میخواهیم مسخره اش کنیم : گفت سریع تا بیشتر از این عصبانی نشدم !

 

 

ظاهراَ باید چند نفر رو به این بازی دعوت کنم ، ولی کسی رو ندارم که دعوت کنم !!! احیاناَ کسایی که این مطلب رو میخونن میتونن وارد این بازی بشند ... هر کس که این کارو کرد ... خبر بده!!!

                                               

پی نوشت اول:

انسان تنها مخلوقی است که نمیخواهد آنچه که هست باشد!!!

پی نوشت دوم:

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد ، تندیسی زیبا نخواهد شد، از زخم تیشه خسته نشو که وجود شایسته تندیسی زیباست!

پی نوشت سوم:

يه شب يه بسيجيه به آسمان نگاه مي‌كرده مي‌بينه ستاره ها بهش چشمك مي‌زنن. سرشو مي اندازه پايين مي‌گه استغفرالله.


اضافه بر مطلب: وبلاگ گرافیک هم راه افتاد!!! اگه تو رشته شمام هست یه سری بزنین و توی نوشتن مطالبش کمک کنین...

 

                                                                           موفق باشید. در پناه حق

                                                                              قربان شما  - الیاس



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7665
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 72680
:: بازدید ماه : 124238
:: بازدید سال : 423897
:: بازدید کلی : 4324076