وب ما هم یک ساله شد
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
وب ما هم یک ساله شد
25 / 10 / 1391 ساعت 2:26 | بازدید : 4013 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

پارسال همین موقع ها بود گفت بهم دوباره ثابت کن این وب رو درست کردم یه اسم واسش گذاشتم اسم وب رو دوست نداشت گفتم یه اسم خودت انتخاب کن چهار تا اسم واسم فرستاد منم alone رو انتخاب کردم و بیشتر به خاطر اون بیشتر مطلب های  در مورد اس ام اس بود باور نمیکنم هنوز یه سال گذشته و اون آخرش برام نوشت هر وقت خواستم بهم ثابت کنی بهونه بود که دیدم واقعا منو دوستم داری ولی من دوستت ندارم منم داغون شدم..خیلی بلاها سرم اومد ولی همش بازم بهش ثابت میکردم.الانم میدونم داره این مطلب رو میخونه امیدوام همیشه تو زندگیش موفق باشه و تو این رشته ی که واسه ادامه تحصیل انتخاب کرده امیدوارم موفق باشه و همیشه براش آرزوی بهترین ها رو دارم.

یه روز دلم گرفت میخواستم وب رو حذف کنم شما دوستان اجازه ندادید و با نظراتتون بهم نشون دادید که دارم از خودم ضعف نشون میدم  بهم روحیه دادید و با تمام انرژی وب رو هر روز به روز کردم و نظرات زیبای شما دوستان که هر روز واسم نظر میزارید وب رو پرطرفدار کرده واقعا ازتون ممنونم شما نبودید من داغون میشدم بهتون قول میدم بعد از تمام شدن امتحانات دوباره برمیگردم وب رو هر روز به روز میکنم این دفعه تموم انرژی خودم رو میزارم و وب رو پرطرفدار تر از این می کنم.راستی باید از آبجی گلم در وب نوشته های دلتنگی (دختر تنها) تشکر کنم که واقعا همیشه بهم لطف داشته و نصیحت هاش بهم روحیه میده و همیشه هوای برادرش رو داره

تولد یک سالگی وب تفریحی و به روز تنها مبارک.

ببخشید از این که جشن تولد وبم مثل بقیه نبود و همتون ناراحت کردم  ولی بازم اومدم تا یک سالگی وب رو بهتون تبریک بگم چون قول دادم و از همتون تشکر کنم که هر روز بهم سر زدید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 149

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9348
:: باردید دیروز : 17168
:: بازدید هفته : 26516
:: بازدید ماه : 154633
:: بازدید سال : 454292
:: بازدید کلی : 4354471