وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
جمله های غمگین عاشقانه و دلتنگی
25 / 10 / 1391 ساعت 2:26 | بازدید : 3972 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

وب تفریحی و به روز تنها

میگوید : به آرزویم رسیدم ، آن ور دنیا ، حال نمیدانم رفتنش تقصیر من است یا خودش
::
::
گهگاهی از اعماق وجودم فریاد میزنم، آنگاه آرام و در سکوت می خندم و سپس بر حال خود.
گریه میکنم، آیا سزای دوری از تو دیوانگیست؟
::
::
زیبا ترین حس زندگی مرور خاطره های خوب است،پس مرورت میکنم هنگام دلتنگی.
::

برای خواندن ادامه جمله های غمگین عاشقانه و دلتنگی  به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست
کسی به جز تو در این روزگار با من نیست
خوش آمدی… بنشین
آفتاب دم کردم
که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست…
::
::
خواستی دیگر نباشی!
آفرین چه با اراده
لعنت به دبستانی که تو از درسهایش فقط “تصمیم کبری” را آموختی.
::
::
کاش می شد همدلی را قاب کرد ساکنان شهر غم را خواب کرد کاش می شد نور چشمان تورا
جانشین تابش مهتاب کرد.
::
::
دل من در غم تو ،تو در فکر دیگری،من دل دادهی تو ،
تو دل گشای دیگری،در مکتب عاشقان روا نیست من دست تو بوسم تو پای دیگری….
::
::
روزگار نبودنت را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز صفر میشود!
هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام
::
::
دوست دارم بدانی هر روز که پلک هایم را باز میکنم چشمانم به دنبال چه میگردد
اولین چیزی که چشمانم دوست دارد ببیند این است که جایت کنارم خالی نباشد
همین
::
::
میدونی غربت یعنی چی ؟
غربت یعنی از گرمای نفس های کسی که دوستش داری دور باشی
::
::
اسمتو گذاشتم آفتاب ترسیدم غروب کنی اسمتو گذاشتم گل ترسیدم پژمرده بشی اسمتو میزارم نفس که اگر رفتی منم با خودت ببری.
::
::
نمیدانم!
کجای بازی ما اشتباه بود که تـــو دیگر همبـــازی من نیستی!
و من هنوز گـرگــم به هـــوای تو…!
::
::
همه میگن روزه گرفتن صبر آدمو زیاد میکنه…
ولی هیچکی نمیدونه کار من از روزه گرفتن هم گذشته!
::
::
گاه این نازک دلم ، یاد رویت می کند
گاه با دیدار گل ، یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره
از هزاران قاصدک ، پرس و جویت میکند
::
::
ســخــــتـــه…خیلی سخت بود.دیشب ساعت ها تو خیالم باهاش صحبت کردم ولـــــــــی…
ولی وقتی امروز دیدمش چیزی جز سلام نتونستم بگم!
::
::
خیلی سخته اول کسی رو دوست نداشته باشی ، بعد هم که یکی رو دوست داشته باشی و بخوای براش بمیری ، آرزوش فقط مرگ باشه
::
::
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺘﻮﻥ
ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻣﯿﺸﻦ ﺑﺎﺷﯿﺪ !
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﻦ ، ﻧﻪ
ﺷﺎﯾﺪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻦ …
ﻓﻘﻂ
ﻗﺎﺑﻞ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﻧﯿﺴﺘﻦ …
::
::
چگونه در این چشم های زیبا جا داده ای این همه دروغ را؟!

نظر یادت نره!



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15480
:: باردید دیروز : 17168
:: بازدید هفته : 32648
:: بازدید ماه : 160765
:: بازدید سال : 460424
:: بازدید کلی : 4360603