مدیر کمیته امداد شهرستان سقز
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
مدیر کمیته امداد شهرستان سقز
6 / 11 / 1391 ساعت 13:17 | بازدید : 4073 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

نشست خبری خبرنگارن با مدیر کمیته امداد شهرستان سقز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز در این نشست اظهار داشت : در سقز ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار از حمایت‌های این نهاد بهره مند و شش هزارو ۷۱۷ نفر از مددجویان از خدمات بیمه درمانی و ۶۱۹ نفر بیمه تامین اجتماعی برخوردارند .
فاروق محمودی در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۴۹۷ صندوق خیریه در سطح شهرستان وجود دارد،افزود: مردم و خیرین عزیز ماهانه حدود ۱۵۰ میلیون ریال از طریق این صندوق ها به مددجویان این نهاد کمک می کنند که در مواردی نظیر برای تهیه جهیزیه، درمان و عمران مدد جویان هزینه می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال ۹۰ حدود ۵۸۰ میلیون تومان زکات در سقز جمع آوری شد، بیان کرد: از این لحاظ رتبه دوم استان را داریم که ائمه جماعات و روحانیون نقش مهمی در تحقق این امر و فرهنگ سازی برای جلب مشارکت عمومی در کارهای خیریه داشته اند و همین دلیلی روشن برای اثبات وظیفه شناسی روحانیون این دیار است .
محمودی یاد آور شد : در راستای واگذاری و احداث مسکن برای مددجویان می‌توان به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری و هیئت دولت به استان کردستان به‌ عنوان نقطه عطفی در تغییر و تحول پیشرفت در کردستان نام برد.
رئیس کمیته امداد سقز در ادمه گفت : توجه به مسکن و اشتغال خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند از سیاست‌های کمیته امداد امام(ره) کشور و استان است که این نهاد در سقز به جد آنها را دنبال می‌کند و توانمندسازی و اشتغالزایی برای این قشر جزو اولویت های این نهاد مقدس است .
فاروق محمودی افزود : تامین مسکن مددجویان از دیگر اقدامات اساسی این نهاد است که اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته و حمایت های مقام معظم رهبری و دولت در این راستا جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس کمیته امداد شهرستان سقز ادامه داد: کل ایتام تحت حمایت کمیته امداد ۸۵۰ نفر هستند که از این تعداد ۸۱۵ نفر دارای حامی هستند که توسط هزار و ۴۲۰ نفر از خیرین شهرستان سقز مبلغ بیش از دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال حمایت مالی شده اند.
محمودی در پایان از زحمات نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان سقز و مدیر کمیته امداد استان تقدیر و تشکر کرد .
komite



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 149

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1424
:: باردید دیروز : 215
:: بازدید هفته : 18807
:: بازدید ماه : 146924
:: بازدید سال : 446583
:: بازدید کلی : 4346762