پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و یكمین اجلاس سراسری نماز
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و یكمین اجلاس سراسری نماز
16 / 11 / 1391 ساعت 0:35 | بازدید : 3868 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و یكمین اجلاس سراسری نماز، قرار گرفتن نماز در جایگاه شایسته خود را لازمه رسیدن جامعه به نقطه مطلوب آرمانی اسلام دانستند و تأكید كردند: همه تلاش های فرهنگی، هنری و برنامه ریزی های آموزشی باید در راستای رونق روز افزون نماز در بین مردم به ویژه جوانان طراحی و اجرا شود. به گزارش ، پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام رهبر معظم انقلاب را به این شرح اعلام كرد: 


        بسم الله الرحمن الرحیم
امسال نیز شما مردان و زنان خداجوی و حقیقت نیوش، با برگزاری این اجلاس، گام دیگری در راه وظیفه ی بزرگ اسلامی خویش یعنی اقامه ی نماز برداشته اید. از همه ی دست اندركاران بویژه از جناب حجه الاسلام آقای قرائتی، روحانی مجاهد و صادق و ثابت قدم كه استوانه ی اصلیِ این كار بزرگ است، تشكر میكنم و پاداش الهی را برای ایشان و همكارانشان مسألت مینمایم. با این همه باید اعتراف كنیم كه هنوز مجموعه ی ما مسئولان نظام اسلامی وظیفه ی خود را در این باره به تمام و كمال، ادا نكرده ایم. اهمیت نماز را باید به درستی فهمید. این كه فرموده اند: اگر نماز در درگاه خداوند، مقبول افتد دیگر خدمات و زحمات نیز پذیرفته شده و اگر نماز، مردود باشد هرچه جز آن نیز مردود گشته است، حقیقتی بزرگ را بما می نمایاند. آن حقیقت این است كه اگر در جامعه ی اسلامی نماز در جایگاه شایسته ی خود قرارگیرد، همه ی تلاشهای سازنده ی مادی و معنوی، راه خود را به سمت و سوی آرمانها میگشاید و جامعه را به نقطه ی مطلوب آرمانی اسلامی میرساند؛ و اگر از اهمیت نماز غفلت شود و نماز مورد بی اعتنایی قرار گیرد، این مسیر به درستی طی نخواهد شد و تلاشها و مجاهدتها تأثیر لازم را در رساندن به قله یی كه اسلام برای جامعه ی بشری ترسیم كرده است،‌ نخواهد داشت.  این حقیقت، به همه ی ما هشدار میدهد و وظیفه یی سنگین را به یاد ما می آورد. تلاشهای فرهنگی و هنری و برنامه ریزیهای آموزشی و غیره، همه باید به گونه یی طراحی و اجرا شود كه نماز، با كیفیت مطلوب، روز به روز در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان رونق گیرد و همه به راستی از این چشمه ی پاكی و روشنی بهره مند گردند. بیشك دستگاههای متعدد امور فرهنگی و آموزشی و صدا و سیما و دست اندركاران اداره ی مساجد، بیش از دیگران باید احساس مسئولیت كنند. از خداوند متعال كمك بخواهید و دامن همت به كمر بزنید و حركتی تازه در این راه آغاز كنید. خداوند یار و نگهدارتان. 
                                     سیدعلی خامنه ای    13/شهریور/1391



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 154

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :