وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
اتمام حجت فتح الله حسینی با مدیران ضعیف / حمایت از مدیران با برنامه
16 / 11 / 1391 ساعت 0:35 | بازدید : 3703 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
هر مدیری که توانمند و قابلیت کاری داشته ولو مخالف قطعا مورد حمایت اینجانب خواهد بود اما اگر مدیری ضعیف باشد با توجه به مسئولیت نظارتی ام کوتاه نخواهم آمد . در قبال مدیران ضعیف گذشت ندارم  … چرا کارگران بازارچه پرویز خان حتی برای بیکار بودنشان پول پرداخت می کنند ؟

 

فتح-الله-حسینیبه گزارش کرمانشاه پست؛ فتح الله حسینی نماینده حوزه قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب روز شنبه پس از ۱۵ ساعت نشست در جلسه شورای اداری سه شهرستان فوق با تمام مدیران ناکارآمد اتمام حجت کرد .

نایب رئیس کمیته دفاعی مجلس با بیان مشکلات مردم خواستار اتحاد و همدلی تمام مسئولین برای حل گرفتاری های مردم شد . حسینی افزود : مردم مشکل دارند . از راه و جاده تا بیکاری و امنیت جانی .  وی پرسید چند سال از جنگ گذشته اما هنوز می گوییم منطقه الوده به مین است ؟

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : همدلی مدیران با برنامه و کارآمد به حل مشکلات مردم کمک می کند؛ نه جلسات این و آن و تولید شایعات بی اساس تغییر مدیران .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد : هیچکس حق ندارد بنام اینجانب خود را سخنگوی تغییر مدیران حوزه انتخابیه ام معرفی کند . هر مدیری که توانمند و قابلیت کاری داشته ولو مخالف قطعا مورد حمایت اینجانب خواهد بود اما اگر مدیری ضعیف باشد با توجه به مسئولیت نظارتی ام کوتاه نخواهم آمد . در قبال مدیران ضعیف گذشت ندارم چون مردم نمی پذیرند .

وی با اشاره به موضوع حضور وزیر راه و شهرسازی در محور اسلام آبادغرب – قصرشیرین و گردنه پاطاق آنرا نمونه خوبی از همدلی و همراهی مسئولین برای حل مشکلات مردم عنوان کرد و گفت : مشکل منطقه جابجایی مدیران نیست . برخی مدیران بجای جلسات درباره چند و چون تغییرات مدیریتی برنامه هایشان را برای حل مشکلات و گرفتاری های منطقه و مردم ارائه دهند .

فتح الله حسینی با انتقاد از نحوه مدیریت و وضعیت کارگران بازارچه پرویزخان و مرز خسروی افزود : این مراکز تجاری باید هم در فعالیت و هم مدیریت بومی عمل کنند . حسینی پرسید : چرا کارگران بازارچه پرویز خان حتی برای بیکار بودنشان پول پرداخت می کنند ؟

بازسازی نفت شهر؛ مشکلات جاده ای؛ شیلات؛ باغات منطقه؛ تعیین تکلیف زمین های کشاورزی در اختیار نیروهای نظامی؛ توسعه و عمران شهری ؛ توسعه آموزش عالی؛ بی آبی روستاهای سرپلذهاب و گیلانغرب بخش های عمده نشست طولانی مدیران سه شهرستان یادشده با نماینده حوزه انتخابیه را تشکیل می داد .

در جلسه شورای اداری شهرستان های یادشده فرمانداران و هر یک از مدیران به بیان موفقیت ها، مشکلات و بیان برنامه های آینده خود می پرداختند .

این جلسات به تفکیک شهر از ساعت ۶ بامداد روز شنبه از قصرشیرین آغاز و در ساعت ۹ شب در گیلانغرب پایان یافت . برخی از مدیران شهرهای یادشده در گفتگو با کرمانشاه پست این نشست ها را نفس گیر و بی سابقه عنوان کردند .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1987
:: باردید دیروز : 912
:: بازدید هفته : 16437
:: بازدید ماه : 80200
:: بازدید سال : 298481
:: بازدید کلی : 4198660