جلسه نمایندگان و معتمدین دشت ذهاب با فتح الله حسینی و مسئولین سرپلذهاب
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
جلسه نمایندگان و معتمدین دشت ذهاب با فتح الله حسینی و مسئولین سرپلذهاب
16 / 11 / 1391 ساعت 0:35 | بازدید : 3727 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
فتح الله حسینی : مردم حوزه انتخابیه ام مطمئن باشند در قبال هر گونه کوتاهی مسئولان برای رفع مشکلاتشان وظیفه نظارتی خود را اعمال خواهم کرد …

 

زهاب

به گزارش کرمانشاه پست روز شنبه نخستین نشست اعضای شوراها ، دهیاران و معتمدین دشت ذهاب با فتح الله حسینی نماینده حوزه قصرشیرین ،سرپلذهاب و گیلانغرب و همچنین تمام مسئولین شهرستان سرپلذهاب در دهستان کوئیک عزیز برای بررسی و تصمیم برای حل مشکل منطقه برگزار شد .

در این نشست نمایندگان و معتمدین مردم به بیان مشکلات دشت ذهاب پرداختند . مشکلاتی که از طرح هادی کشاورزی تا مخابرات و راه و مدرسه را شامل می شد .

در پایان این نشست سه ساعته فتح الله حسینی نماینده حوزه قصرشیرین در گفتگو با کرمانشاه پست وظیفه نمایندگی و وکالت مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت : حضور در میان اقشار جامعه و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک، بخشی از وظایف نمایندگی است و اینجانب بعنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی هرگز برای برقراری ارتباط با مردم حوزه انتخابیه ام کوتاهی نخواهم کرد .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود : به همین دلیل  به همراه مسئولین شهرستان در اینجا گردهم آمده ایم تا از نزدیک مشکلات و گرفتاری های را از زبان خود مردم بشنویم نه بر اساس برداشت و عملکرد مسئولان .

حسینی درباره نتیجه این نشست گفت : کمتر از سه ماه دیگر ( ۷۵ روز  ) نتایج اقدامات مسئولین برای حل مشکلات بیان شده در این جلسه بررسی می شود و هیچ کوتاهی ، بی توجهی و یا کم کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست . مردم از نماینده و خادم خود در مجلس انتظار دارند .

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح است : مردم حوزه انتخابیه ام مطمئن باشند در قبال هر گونه کوتاهی مسئولان برای رفع مشکلاتشان وظیفه نظارتی خود را اعمال خواهم کرد .

از سوی دیگر میرزا مراد پیرو فرماندار سرپلذهاب نیز در گفتگو با کرمانشاه پست گفت : اصل جلسه برای بررسی مشکلات ، درخواست ها و نیازمندی های مردم برگزار شده تا برای حل آنها تصمیم گیری شود .

پیرو با ابراز رضایت از این نشست و بیان آزادانه مسائل و شنیدن و پاسخ مسئولان افزود : اگر برای ما مقدور باشد جلسات شورای اداری را در دهستان ها با حضور دهیاران و شوراها که نمایندگان مردم هستند برگزار می کنیم .

فرماندار سرپلذهاب در این گفتگو درباره مهمترین مشکلات دشت ذهاب گفت : طرح هادی روستاها، مشکلات آب در دهستان ها ، سندهای زراعی و منازل مردم ، مشکلات راه و … در این جلسه مطرح شد که مسئولان بطور جد آنها را پیگیری خواهند کرد .

در این نشست مسئولین نیز به برخی سئوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفتند .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4804
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 69819
:: بازدید ماه : 121377
:: بازدید سال : 421036
:: بازدید کلی : 4321215