تهدیدیک ملت بزرگ
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
تهدیدیک ملت بزرگ
25 / 12 / 1391 ساعت 21:58 | بازدید : 3904 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

بارديگر غرب نفت ايران را نشانه گرفت و مشكلات جديدي رابراي فروش نفت ايران بوجود آورد؛ شيطان بزرگ در خبري آورده است ؛ يك گزارش جديد حاكي است درحال حاضرشرايط بازارجهاني نفت براي غرب جهت وارد آوردن فشار بيشتربرايران مناسب است اين خبرباخبر چند روز قبل مرتبط است كه طي گزارشي آمده بودهند خريد نفت خام از ايران را متوقف مي كند
مقام هاي نفتي هند مي گويند بايد به وادرات نفت خام از ايران پايان دهند، چون پالايشگاه هاي هند كه نفت خام وارداتي از ايران را تصفيه مي كنند به سبب تشديد تحريم هاي غرب ديگر بيمه نخواهند داشت.


هند دومين خريدار عمده نفت ايران است و حدود يك چهارم از مجموع واردات نفت خام خود را كه ماهانه يك ميليارد دلار است، از ايران مي خرد.
شركت هاي بيمه به شركت هاي پالايش نفت هند گفته اند كه اگر به خريد نفت خام از ايران ادامه دهند، ديگر تحت پوشش بيمه آنها نخواهند بود.
نفت ايران موضوعي كه غربي ها بدان توجه تام داشته وطي برهه هاي زماني مختلف گاهي باعدم خريد و گاهي با در اختيارداشتن بهره برده اند.
درحكومت 27ماهه مصدق غربي هانفت ايران را تحريم نمودتااز این طریق دولت مصدق را تحت فشار اقتصادي قراردهند ولي باوقوع جنگ اعراب و اسرائيل و تحريم فروش نفت توسط كشورهاي عربي نفت ايران ابزاري گرديددر حمايت ازاسرائيل ؛ چرا كه درآنزمان عامل دست نشانده غرب يعني محمدرضا پهلوي حاكم ايران بود.درخصوص انتخاب محمدرضا فرزندرضاشاه بعنوان شاه ايران آورده اند: در شهريور ۱۳۲۰ كشور ايران به دست نيروهاي دو كشور انگلستان و شوروي و بعدها آمريكا اشغال گرديد و رضاشاه از پادشاهي بركنار و تبعيد شد. مذاكرات ميان نمايندگان اشغالگران بر سر تعيين پادشاه جديد مدتي به طول انجاميد. گزينه ديگر بريتانيا به غير از محمدرضا، پسر محمدحسن ميرزا نوه محمدعلي شاه قاجارساكن انگلستان و افسر نيروي دريايي سلطنتي بريتانيابود. ولي سرانجام به پيشنهاد انگلستان و با توافق شوروي و آمريكا، محمدرضا پهلوي به جاي پدرش به پادشاهي برگزيده شد. مجلس ايران نيز اين تغييرات را تصويب نمود.
ترکیه که پول نفت را بصورت طلا به ایران پرداخت کرد با فشار آمریکا عقب نشینی کرد وبه اطاعت آمریکا درآمد و امروز هنددنباله روتركيه شده و بگونه اي عمل مي كند كه خواسته غرب برآورده شود .
اين رفتار غرب به سركردگي آمريكا درزماني شدت يافته كه ايران و1+5بزودي بر سرميز مذاكره حاضرخواهند شد.  
افزايش فشار آمريكايي هابه ايران دوهدف عمده را دربردارد:
-    اميدبه تاثيرگذاري فشار.
-    حتي درصورتي كه ايران به اينگونه فشارها توجهي نكندو روال مذاكره بسمت مثبت سوق يابد اينگونه استنباط خواهد شد كه فشار آمریکا ایران را بدان سو کشانده است به عبارتي اگر قرارباشد ايران پيروز ميدان باشد بهتر است كه شبه اي تحت عنوان فشارآمريكا در اذهان ايجادگردد .
خشم آمريكا از ايران خشمي فراتراززمان است او كشوري را تهديد ميكند كه هزاران سال سابقه تاريخي دارد و حمله مغول ها و اسكندرها را بخود ديده ولي همچنان سربلند و استوارباقي مانده است آمريكا  بداند روزروزي گاري در اين كشور تمدني وجود داشته كه سراسرزمين از خدمات و عدالت گستري حاكمان آنزمان برخوردار بوده اند و بعد از هزاران سال از آنان به نیکی یاد میشود  -گرچه نيازي به بيان اين تذكر تاريخي نيست چرا كه منشور كورش هخامنشي، كهن‌ترين بيانيه حقوق بشرِ شناخته شده جهان و سند سربلندي ايرانيان از همزيستي آشتي‌جويانه و گراميداشتِ باورها و انديشه‌هاي همه مردمان تابعه در هنگامه بنيادگذاري نخستين امپراطوري درمعرض دیدآمریکایی قراردارد

تفاوت امپراطوری ما با شیطان بزرگ در این است که کورش کبیر نه تنها برعلیه کشور های دیگر اطاق فتنه نداشت بلکه اطاق حمایت تشکیل داده بود و تکیه گاه مظلومین خوانده میشد –درمقابل آمریکا درصددآنست که با زروزور و تزویربرجهان استیلایابد.

ظلم و تعدی آمریکا ظالمانه ترین ظلمی است که تاریخ بشریت بخود دیده چراکه نه تنهادررابطه با استفاده از بمب اتم  در ناکازاکی و هیروشیما مواخذه نشدبلکه همچنان درموضعی  طلبکار انه سربازان خود رادر ژاپن مستقرنموده است –آیارفتار آمریکایی ها با کشورهایی مانند ژاپن و آلمان که بازنده جنگ دوم جهانی هستندرفتاری انسانی است آمریکا با این دو ملت بگونه ای رفتار میکند که گویادرمسیررفت و آمد  دادگاه بسر میبرند و تکلیف آنان مشخص نشده است مضاف برآن سئوال اینست اگربنابراین باشد که  پدران مردمان این دو کشوربا آمریکا و متحدان او جنگیده اندچرا همچنان فرزندان آنان متهم محسوب میشوند .

چین پرجمعیت نیزمجبور است برای تامین معاش مردم خوداختیارچشمانش را به آمریکابسپاردوبسیاری از رفتارهای آمریکا را نایده انگارد. تکلیف اروپانیز معلوم آنان همواره موظفند خودرا همراه و همسو با شیطان بزرگ نمایندگرچه آنان علاقه ای به این دعوانداشته باشندآیامحاکمه بانک های و شرکت های گوناگون مختلف اروپایی بجهت نقص تحریم برعلیه ایران گویای آنست که مردم اروپا تحت فشار آمریکایی دراینگونه مناقشات ورودنموده اند  .  

دراین اثناء بحران آفرینانی مانند اسرائیل که بیش از نیم قرن منطقه ای را در بحران نگه داشته اند بدون هرگونه واهمه ای جوخه اعدام تشکیل دهند و هرآنکس را که بخواهند ترورکنندچرا که درپناه کامل آمریکا قراردارند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 40
:: باردید دیروز : 3439
:: بازدید هفته : 3479
:: بازدید ماه : 55037
:: بازدید سال : 354696
:: بازدید کلی : 4254875