خواب های تلخ
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
خواب های تلخ
25 / 12 / 1391 ساعت 21:58 | بازدید : 4536 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

رسانه های محوری شیطان بزرگ VOA&BBCهمچنان به انتشار اخبارمنفی برعلیه ایران مشغول بوده وطبق معمول چاشنی این اخبار اهرم فشارموضوع هسته ای است گویا برای آمریکا بسیار مهم است که ایران در این شرایط فشار با 1+5به تفاهم برسد.
در اخبار منفی جدیدی که منتشر شده آمده  :


براساس جدیدترین نظرسنجی موسسه گالوپ که روز پنجشنبه (٧ مارس) منتشر شد، مردم آمریکا از بین کشورهایی که مرتب نام آن ها در اخبار مطرح می شوند، نسبت به ایران نگاهی بسیار منفی دارند.از بین ٢٢ کشوری که نام آن ها در این نظرسنجی گنجانده شده بود، ایران (با ۹ درصد نظر مثبت و مساعد) در بین کشورهای منطقه خاورمیانه در پایین ترین رده قرار داشت و به این ترتیب عراق، افغانستان،  سرزمین های فلسطینی و سوریه وضعیتی بهتر از ایران دارند.
دیدگاه منفی شرکت کنندگان در نظرسنجی نسبت به ایران که ٨۷ درصد ارزیابی شده است، حتی از کره شمالی (٨۴ درصد) و پاکستان (٨١ درصد) نیز بدتر است.
پژوهش ادامه دار گالوپ علت چنین دیدگاهی را با توسعه برنامه اتمی تهران  مرتبط می داند و بر پایه این تصور مردم آمریکا این برنامه تسلیحاتی را تهدیدی برای سیاست خارجی ایالات متحده تلقی می کنند.
آنچه از صغری و کبری دراین خبر مشاهده میشود چیزی جزء رساندن خواننده به موضوع هسته ای ایران .
در واقع آمریکا درصددآنست که همواره ایران را خطرناک جلوه دهدو حل وفصل نشدن اختلافات با 1+5 را متوجه رفتار ایرانی ها قلمدادنماید.
انگار او فراموش کرده که تنهاکشوری است که از بمب اتم استفاده نموده و دوشهر ژاپن را بابمب اتم به خاک و خون کشیدو حتی پس از آن نیز بدان عمل غیر انسانی مباهات و افتخار نمود .
 تاسف از مردم جهان که همانندمردم آمریکا تحت تاثیر رسانه های شیطان بزرگ قرارداشته و آنگونه ارزیابی می کنندکه کاخ سفید میخواهد .
آیا نظرسنجی که در ابتدای این مقال آمده چیزی جزء اراده رسانه های شیطان بزرگ است آیا واقعا ایران در بدترین شرایط قراردارد و حتی از اسرائیل بدتر است بیادداشته باشیم اسرائیل طی نیم قرن لحظه ای بدون جنگ بسرنبرده و آمارترور که توسط دولت اسرائیل ثبت شده رکورددارجهان است در این گزارش هدف می خوانیم :
مردم آمریکا نسبت به اسراییل (۶۶ درصد) نظر مساعدی داشته و محبوبیت اسراییل حتی از مکزیک (۴۷ درصد) و روسیه (۴١ درصد) بیشتر بود، اما مردم آمریکا در مقایسه با اسراییل، نسبت به هند (۶٨ درصد) نظر مساعدتری داشتند.
یکی از بزرگ ترین ظلم های استکبار درحق مردم زمین خوراک غلط و دروغی است که رسانه های او منتشر میسازند در واقع رسانه های شیطان بزرگ تبدیل به ارتشی منظم شده اند که شهرهای را ویران نمی کنند بلکه ابتداراندیشه هارا در اختیار گرفته و سپس نگاههارا به بیراهه میکشندروش کار این رسانه ها چنان حرفه ای که گویا بتوان در خوب کسی نفوذکرد وچیزی به او القاء نمود که برخلاف حقیقت است .



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1779
:: باردید دیروز : 232
:: بازدید هفته : 19394
:: بازدید ماه : 147511
:: بازدید سال : 447170
:: بازدید کلی : 4347349