وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
اسفند91 اطاق فتنه شيطان بزرگ
25 / 12 / 1391 ساعت 21:58 | بازدید : 4119 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

اطاق فتنه برياست شيطان بزرگ آخرين وضعيت رابراي اعضاء چنين شرح داد:
- در سوريه از برنامه عقب مانده ايم و روز بروز شرايط بدتر ميشود مردمي كه انتظار مي رفت رودروي بشاراسدقرارگيرند دركنار او سلاح به دست گرفته وبراي او مي جنگند يكي از دلايل اين امر را ميتوان دستگيري وكشته شدن تعداد قابل توجهي غير سوری در ميان مخالفين اسديافت مردم با مشاهده افرادغيرسوري در ميان تروريست ها حس ناسيوناليستي شان شدت گرفته و جنگ اسد با مخالفين را جنگ بابيگانه ميدانند مددخواهي اين مدعيان توخالي (تروريست)ازمابراین اوضاع ناگوار افزوده است وضع درسوريه چنان خراب است كه حتي اسرائيلي بي محابانقاب از چهره برداشته و مجروحان مخالف اسدرا ياري داده است . بشار اسد نيز از اوضاع احوال نهايت بهره برداري را نموده و نگاههاي مردم را متوجه اوضاع ليبي و مصر ميكند او به مردم خود ميگويد اگر ميخواهيد مانندليبي دچار هرج ومرج شويم ويا اگر ميخواهيد مانند سياسيون مصر از غرب گدايي قدرت نماييم باتروريست ها همراه شويد.
- در مصر اوضاع مضحك و خنده داراست چراكه به هركدام از گروههاي سياسي توجه كمتري داشته باشيم باماقهر نموده و حسادت خود را عيان مي سازد همه سران با هرنوع تفكري عاجزانه از ماتقاضاي قدرت مينمايند.
- اسرائيلي ها از اينكه سياست مدارابا ايران را درپيش گرفته ايم بخشم آمده وبارديگر سوژه مسلح شدن ايران به بمب اتم را به رسانه ها كشيده اند اين درحالي است كه ما به اطمينان رسيده ايم كه ايراني ها بدنبال چيزي بالاتراز بمب اتم ميباشند و آن چيزي نيست جزء دستيابي كامل به علوم‌هسته اي - گرچه ايران را دشمن خود مي انگاريم ولي ميبايست به هوش و ذكاوت آنان آفرين گفت چراكه آنان با دستيابي به اين علوم ديگر نياز به انبار كردن بمب اتم همانند مانخواهند بود.
-خط انفجار و تروردر عراق همچنان زنده نگه داشته شده است و عراق همچنان ناامن است .
- ترك ها كه برارسیدن به اتحادیه اروپا مطیع ماشده اند بجهت تاخیر در برنامه نسبت به ادامه سرویس دهی به تروریستی های مهاجم به سوریه بدنبال بهانه های برای خروج از این بن بست هستند -قطري ها نيز از سقوط بشار نااميدشده و بسختی  دست در جيب مي كنند.
- باكمال تاسف بايد گفت : ما همچنان بطور علني ميبايست از شيوخ عياش خليج فارس حمايت كنيم و ظلم و تعدي آنان به مردم خود را ناديده انگاريم كه اين حمایت سیاسی  شعار دمكراسي مارا زيرسئوال خواهدبرد .
هشدار
مسلمین آگاه باشند؛ آنان مجاز به دوستی و خلوت با غیر مسلمان نیستندآیات قرآن کریم در این خصوص میفرماید:
اى كسانى كه ايمان آورده ‏ايد يهود و نصارى را دوستان [خود] مگيريد [كه] بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد از آنان خواهد بود آرى خدا گروه ستمگران را راه نمی ‏نمايد (۵۱)المائدة
سوره: 3 , آیه: 119
هان شما كسانى هستيد كه آنان را دوست داريد و [حال آنكه] آنان شما را دوست ندارند و شما به همه كتابها[ى خدا] ايمان داريد و چون با شما برخورد كنند می‏گويند ايمان آورديم و چون [با هم] خلوت كنند از شدت خشم بر شما سر انگشتان خود را میگزند بگو به خشم خود بميريد كه خداوند به راز درون سينه‏ ها داناست



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9316
:: باردید دیروز : 17168
:: بازدید هفته : 26484
:: بازدید ماه : 154601
:: بازدید سال : 454260
:: بازدید کلی : 4354439