کعبه پنهان - سید عطا سیدی
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
کعبه پنهان - سید عطا سیدی
30 / 12 / 1391 ساعت 3:0 | بازدید : 4318 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

ای آسمــان کی بشنـوی داد غــم هــجـران من ؟

              از غــم چــه گویم ؟ جـان من بــرده دل حیران من

بر مـاه تـابان گشته ام چــون روی دلــبر را نـمــود

               دل ســوی ماهم میکنم طالع شــود تــابــان مـن

خورشیـد شبهــای ظَلَـم ، مـاه منـــور در عــــدم

              در قـلب عـــاصیَــم بـــدم ، ای عنـبــر بستان مـن

گشتــم زبــون ونــاتــوان، عاشق به کوی وصلتم

              دیــده بــه راه رحــمتــم ، ای راحم و رحــمان من

حافــظ نیــَم ،سعــدی نیَم خواجوی کرمانی نیَـم

               دلخوش به جام مَی شوم ساقی شودجانان من

دستــار درویشــی کجــا لـون خدا خواهی دهد ؟

                سمــع و بصــر در حیطه انـــوار بــی پــایــان من

انوار عشق وعاشقی در دل مــدامــم می دهــد

               شــــوق وصــال دلبــر و لطـف و کمـال جـان من

مـی گستــرانـم بــر دلــم سجـاده عشــق تـو را

              بانگ وفـا سر میــدهـم ، ای یــوسف کنعــان من

از عشق تومجنون شدم دلداده و پرخون شـدم

              در خانقه مظنون شدم ای دیــن و ای ایمــان من

بر دل بیا چــون مـرحمــی ! نام تو جاری بـر لبــم

                عشق تــو در دل پــرورم ، ای روضــه جنـان من

در بــزم عشــاقــان شب ، مست وصــال دلبــرم

             تــا کی جمـالت در نهــان ؟ بـاغ وگــل رضوان من

در خــواب و در بیـداریَم ، وز بیخــودی هشـیاریَم

              از هجــر تــو در زاریَــم ، هـم دردی و درمــان من

گر دیده ســوی مــا نهی ! دست وفـا بر سر نهم

             دست کرَم را می نشان! بر مُلک بی سـامان من

لطفی عطا کن بر " عطـا " فـانی نگردد بی عطا

            رو در طــــواف کـعبــه ام ، ای کعبــه پنـهــان من

شعر از سید عطا سیدی



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1530
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 66545
:: بازدید ماه : 118103
:: بازدید سال : 417762
:: بازدید کلی : 4317941