دل عاشق - سید عطا سیدی
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
دل عاشق - سید عطا سیدی
30 / 12 / 1391 ساعت 3:0 | بازدید : 4533 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

گفتم به دل عاشق عشقت به چکار آید

گفتا کـه دل  عاشق با عشق  به بار آید

 

گفتم که منم  عاشق  شیدای رخ  یارم

گفتا که نه  شیدایی  با این رخ  یــار آید

 

گفتم که در این وادی مجنون  توام  جانا

گفتا که به روی گل چشم که به خار آید

 

گفتم که  زهجر گل بلبل چه شود روزش

گفتا که از این هجران  با دیــده به زار آید

 

گفتم بشنو  از مــن  داد غــم  هجــرانم

گفتا  غم  هجرانت صف صف چو قطار آید

 

گفتم  که نــوایی ده  از سلسله مــویت

گفتا که نوای دل  با دل  بــه شکار  آیــد

 

گفتم که همه مستندمن سرخوش عشق تو

گفتا که همه  شـادند وقتی کــه نگار آید

 

گفتم که لبت بگشا تا شهدی از آن نوشم

گفتا کــه لب عــاشق  بــا لب به چکار آید

 

گفتم  که  وصال  تو بر قلب من است جانا

گفتا که  وصال  دل  بـــا دل بـــه قــرار آیـد

 

گفتم چــه کنم جانا  بــا  دیده پـــر اشکم ؟

گفتا که به راه عشق  اشکت  به هــزار آید

 

گفتم  که عطایی  کن  تا خام شود عشقم

گفتا دل  مــن سویت  تـــا دل بـــه دل آراید

 

 سید عطا سیدی



|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 154

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :