وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
بهترین اس ام اس های جوک
5 / 1 / 1392 ساعت 0:37 | بازدید : 4648 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )


تست ازدواج غضنفر از زنش:

از ازدواج با من مثل سگ پشیمونی با مثل خر کیف می کنی !؟






هیچ بارانی رد پای تو را از کوچه های قلبم نخواهد شست

حتی سیلاب پاکستان!!!






تو صحرای قلبم تو تنها شتری !



 




 

یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف!



 

تو تک درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم



 

یه توپ دارم قلقليه ....... موهاي سرم فرفريه ..... مسیج جديد نداشتم سرت كلاه گذاشتم



 

رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوسفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟





امروز سالگرد تولد پت و مته ! تو هم مثل من اين روز رو به خنگ ترين
کسي که ميشناسي تبريک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست



 

برداشتن قدمهاي بزرگ در زندگي باعث پاره شدن خشتك انسان ميشود



 

می گن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه،

ستاره ها براش چشمک می زنن و لذت می برن!

یه وقت تو به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون!



 

از وزارت کشاورزی مزاحمتون میشم !

شما به عنوان بهترین چغندر سال انتخاب شدید !!!




 

سه روش فرشته شدن :

۱٫ ..

۲٫ ..

۳٫ ..

چیه ؟

تو اول ادم شو فرشته شدن پیشکشت



 

لرزش صدات.........برق نگات........تپش قلبت........نفسهاي تندت
همه اينا نشونه اينه که.............تيروئيدت فعاله



 

میگن هرکی دوست خوش تیپ داره جاش تو بهشته ..
خوش به حالت مفتی مفتی رفتی بهشت!



 

شما برنده خوش شانس قرعه کشی بانک ملت شده اید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت
http://www.cloob-fa.ir مراجعه کنید.




 

سلام تا یک ربع دیگه برا شام می یایم خونتون
(ستاد ایجاد رعب و وحشت)



 

ميخواستم ببينم شب ها که ميخواي بخوابي، گوشيتو خاموش مي کني که سر کارت نزارن؟




 

از اونجايي که شتر در خواب بيند پنبه دانه،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خودم دونستم بيدارت کنم! آخه داشتي بالشتتو مي خوردي!




 

اي بابا هر شب من بايد با اس ام اس بيدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو ديگه



 

با سلام اينجا تهران است. ساعت 3 بامداد ... صداي مردم آزار




 

ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم؟



 

یه سوال: اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی؟

 




 

خواستم ازت تشكر كنم وبگم به تو افتخار مي كنم. چون تو تنها كسي هستي كه هيچ وقت منواز سر كار گذاشتنت نااميد نمي كني



 

اين  اس ام اس رو تا حالا واسه هيچ كس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمي فرستم

 



 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم بيكار نباشي اينا رو دادم واسشون سوال پيدا كني


 

زندگي را از تو نام برده اند !
ز : زاويه نگاه تو
ن : نواي كلام تو
د : درگاه ابروي تو
گ : گيسوي پريشان تو
ي : يارو! سر كاري!





 

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای خود هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید ...

با ما تماس بگیرید.

صنف پالان دوزان پایتخت




 

اگه به دعا برای مریض ها اعتقاد داری ..

تو هم این اس ام اس رو مث من واسه ۷ تا مریض روانی مث خودت بفرست



 

دوست داشتن ، بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است. . .




 

هوا شناسی اعلام کرد : اوه اوه چقدر هوا سرده !!!


 

من به تو دل دادم كه به من قلوه دهي
دل ندادم كه به من بادمجان و دلمه دهي




صرف فعل نشستن به گويش  لري:
مو بنيشم
تونم بنيشي
اونم بنيشه
ما كه بنيشيم
شمام كه بنيشيد
ديه جا ني اونا بنيشن!!!



 

ديروز كلي انتظار كشيدم نيومدي
امروز التماس كردم بازم نيومدي
ميترسم فردا چشمامو پر از اشك كني و باز نياي!
چه بد درديه يبوست...!!!!!

 



اگه مثل کلنگه ، مثل لوله تفنگه

با خوشگلی‌ت می‌جنگه ، طبیعیه، قشنگه

نگو که این یه درده ، دماغ عمل نکرده !





اگر که مثل فیله ، و یا از این قبیله

روی نوکش زیگیله ، غصه نخور، اصیله

هی نرو پشت پرده ، دماغ عمل نکرده !







یکی می‌گه درازه ، خیلی ولنگ و وازه

یکی می‌گه ترازه ، غصه نخور که نازه

ببین خدا چه کرده ، دماغ عمل نکرده !






طنز دماغ ، اس ام اس خنده دار ،

دماغ نگو جواهر ، سوژه‌ی شعر شاعر

طویل فی‌المظاهر ، پدیده‌ی معاصر

آهای تخم دو زرده ، دماغ عمل نکرده !








با اون دماغ همیشه ، عکس تو پشت شیشه

تو سینما چی می‌شه ، شکستن کلیشه

کاشکی بری رو پرده ، دماغ عمل نکرده !






کم باباتو کچل کن ، یا خودتو مچل کن

کی بت می‌گه عمل کن ، قصیده رو غزل کن

می‌شی له و لورده ، دماغ عمل نکرده !






چه‌قد دماغ دماغ شد ، قافیه‌مون چلاق شد

هی، یکی- چل کلاغ شد ، تصنیف کوچه باغ شد

بره که برنگرده ، دماغ عمل نکرده !





همه خانم ها خوشگل اند فقط بعضی هاشون بلد نیستند آرایش کنند!





خداوندا تو ستاری / همه خوابندو تو بیداری

به حق خوابو بیداری / عزیزم را نگهداری !






هنرمند بعدی را حدس بزنید !

شما میتوانید گزینه مورد نظرتان را به شماره ۰۰۰۰ ارسال نمائید !

( عزرائیل )









غضنفر آلزایمر می گیره ازش می پرسن چه حسی داری؟

میگه : خیلی خوبه از وقتی مریض شدم هر روز با ادمای جدیدی آشنا می شم !






سوال امتحانیه غضنفر اینا : نادر شاه رو فقط نام ببرید!؟!؟







ديروز يه كم دير رسيدم دانشگاه در زدم تا رفتم تو كلاس ديدم همه ناراحت و غمگين نشستن
 يهو همه خندون شدن يه دختره برگشت گفت كجايي بابا ؟؟؟؟؟ خنده بدنمون كم شده!!!!!!!! (يعني واقعا من انقدر دلقكم؟؟!!)




اینایی ک زیر پستاشون میزنن لایک کنید و...
اینا همونایین که از پاک کن دورنگا امید داشتن خودکار روهم واسشون پاک کنه!!!آرررره:)






عاقا من نمیدونم این کارخونه‌های کالباس وسوسیس مگه چقد پرسنل دارن که هر ایرانی
 یه آشنا داره که اونجا کار میکنه و میدونه که اینا همشون گوشت خر و گربه‌ست!!!







امروز رفته بودم ی کاپشن بگیرم،
گفت صدونوووووود هزاااااااار تومن!:)
خوب ک فک کردم دیدم امسال معلومه زمستونش اونقدام سرد نیست،هیچی
 دیگه بیخیال خرید کاپشن شدم!:/)چکاریه وختی هوا سرد نیس آدم کاپشن بپوشه!!!دی







دختری که مدل ماشین و پول معیار رفاقتش نیست...
.
.
...
گلی است از گل های بهشت...






سلامتی پسرای دانشجو که مظلوم واقع میشن ......
با بچه ها تو کلاس نشستیم دختره اومده میگه این ماستو میخورید فاسده
 میخواستم بندازمش گفتم شاید شما بخورید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قیافه ما (^-^)





من تو مدرسه جز اونایی بودم که وقتی برق میرفت یا میومد ،بانعره
صلوات میفرستادم تا محض اینکه چند ثانیه هم ک شده وقت کلاسو بگیریم.





قانون چهارم نیوتون:
نسبت خارش در یک نقطه ازبدن به میزان دسترسی به آن نقطه نسبت وارون دارد.






سرعت کارکرد کنترل به مهم بودن برنامه مورد نظر در شبکه ای دیگر نسبت عکس دارد.
فرستنده : omidf







اینایی که صبح کله ی سحر زنگ میزنن میگن خواب بودی؟؟؟؟
اینا رو دانشمندا هنوز درموردشون به نتیجه ای نرسیدن!دی






نوه عمم 5 سالشه
تو مهمونی جلوی همه میگه مرحله دوم یارانه ها اجرا نمیشه؟؟؟!!!!!
ما اندازه اینا بودیم فرق پول را از کاغذ تشخیس نمی دادیم






ممنوووووووووونم که موجبات خنده وشادی مارا در این سایت فراهم کردید
 از طرف داوود زززززززززززابرو خفن ها دمشون گررررررم***






جدیدترین پشت نوشته پیکان: تواین دنیای خرتوخر....،....منم بنزم.....؟






به علت خوانده شدن فاتحه ارزش پول ملی .کمیته امداد طی بیانیه ای اعلام کرد:
 مومنین توجه داشته باشند که از این پس صدقه زیر هزار تومان هیچ بلایی را دفع نمیکند...!









امروز داداشم تازه 15 سالش شده پدرم بهش پول داده بعد من ازش گرفتم قاطی کرذه
 میگم بابا زشته این کارا یعنی چی ما که هر وقت پول بخوایم پدر میده
برگشته میگه روم نمیشه از پدر پول بگیرم
الان من با این سن و سال چی کار کنم کلمو کجا بکوبم
یعنی من باید برم سر کار دیگه






از وقتی حیون خانگیم رفته خیلی غمگین قدر این پشه هارو بدونید







دیروز دوستم پیام داده:
س (یعنی سلام) دوسم.بخش(یعنی ببخشید) دیرو (دیروز)
 ش (شارژ) نداشتم ج(جواب) بدم....!!!!!!!
بابا گفتن پیام کوتاه...نه دیگه اینقدر ....
پیامک ها در آینده:
الف ب پ ت ث........ن و ه ی(مخفف کلیات حافظ)






یارو تو اتوبوس میزنه تو گوش بغل دستیش گفت چرا میزنی
 من که چیزی نگفتم! یارو گفت مسیر طولانیه شاید ی چیزی گفتی
اینم ملت سر خوش ما





بادوستم رفته بودیم نمایشگاه موادغذایی...
یه غرفه بود واسه محصولات کاله/ دوستم جدی رفته پرسیده اقا پنیر صباح ندارین...
دیوارای غرفه که کیفیت نداش فروشنده کم مونده بود پنیرا رو روسرش خالی کنه








یکی اینقدر با دختر مورد علاقش نامه نگاری میکنه که آخر دختره با نامه رسونه ازدواج میکنه.
بعد شما دخترا بگید پسرا






یکی ازسخت ترین کارا اینه که به مامان وبابا معنی جمله
 حسش نیست رو بفهمونی.آخ آدم آتیش میگیره.




كيا همين الان كه دارن اينو ميخونن، رو صندلي لم دادنو پاشون رو ميزه؟



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2399
:: باردید دیروز : 12625
:: بازدید هفته : 67175
:: بازدید ماه : 118733
:: بازدید سال : 418392
:: بازدید کلی : 4318571