توهین به زردشت
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
توهین به زردشت
10 / 1 / 1395 ساعت 14:7 | بازدید : 3685 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

درود

از همتون خواهش می کنم که این پستم رو حتما حتما بخونید و دیدگاهتون رو برام بنویسید. خواهش می کنم!

من چند وقت پیش که داشتم همینجور وبلاگ ها رو می گشتم، برخوردم به وبلاگی که اسمش این بود " اهورامزدا، دین کهن!!!"

من از سطح اطلاعات این آقا یا خانم در حیرت بودم که این حرف رو از کجا درآورده که اهورامزدا دینه!

بعد اسم خودش رو گذاشته بود " واقعیت". و در توضیحاتش نوشته " بیایید با هم به دنبال واقعیت بگردیم"

من هر چیزی که ازین وبلاگ نقل می کنم، عین همون چیزیه که اونجا نوشته شده و کوچکترین تغییری توش ندادم و نمیدم.

این وبلاگ و خیلی های دیگه که حالا کاری ندارم بهشون و بعدها به اونها هم خواهم رسید، تنها کارشون اینه که به زردشت و دینش و پیروانش توهین کنن. نمی دونم که چه مشکلی باهاش دارن ولی به هرحال کارشون توهینه. خلاصه همین جور مطالبش رو داشتم می خوندم و حسابی هم داشتم از عصبانیت می ترکیدم  . خلاصه ما روی چندتا از مطالب نظر گذاشتیم که البته چند روز بعدش وقتی نگاه می کردم، خیلی هاش رو تایید نکرده بود تا اینکه داشتم نظرات رو می خوندم رسیدم به این دیدگاه پایینی که عین دیدگاه رو کپی کردم براتون می ذارمش. همون جوری که گفتم، کوچکترین تغییری توش ندادم و تنها بخش های مهمش رو پررنگ کردم:

""

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر محترم ضمن سلام و درود به شما بزرگوار
می خواستم در کنار این وب بسیار زیبا و ارزشمندتان مطلبی را به شما دوست عزیز گوشزد کنم و چون از حاشیه وبتون دریافتم که گویی مسلمان هستید عرض می کنم و الا چنین مطلبی را نمی گفتم که برادر عزیز با این که کشور عزیز ما ایران غنی از تمدن و فرهنگ است ولی باید باور کنیم که پاره ای از انان خرافات و توهماتی بیش نبوده که متاسفانه میان مردم رایج شده بود ......

از جمله بزرگترین خرافات همین زرتشت پیامبر است که مورخان تاریخ بشریت هیچ گاه او را در رده پیامبران الهی ثبت نکرده اند و از اداب و رسومی که دارد چنین استنباط می شود که ایشان فردی بزرگ بوده که به اخلاق حسنه گرایش داشته و مردم را به اخلاقات و اداب خوب فرا می خوانده است ولی این که ایشان اتش را سنبل الهیت قرار دادند و یا چرندیاتی از این قبیل هیچ گاه نشانگر پیامبر الهی نیست ........

لذا ما درود بر اجداد اریایی خود مانند کوروش کبیر و داریوش می فرستیم و لکن طریقت خرافی ایشان مبنی بر اعتقاد به زرتشت را نمی پذیریم و خدا را شاکر هستیم که ما را بر سر سفره وسیع منجی عالم بشریت حضرت محمد مصطفی قرار داد تا از جهل و نکبت رهایی پیدا کنیم ............

و لعنت باد بر پادشاه ایرانی ( خسرو پرویز ) که راه حقیقت را انکار کرد و باعث جنگ و کشته شدن ایرانیان حقیقت جو شد ............

امیدوارم با بصیرت بیشتر قدم در راستای حقیقت گذاشته و در حال این که می خواهیم اخبار تمدن ایران را گسترش دهیم از خرافات احمقانه جدا خودداری نماییم ......

و السلام علیکم و رحمه الله ........

""

خوب این دوستمون احیانا خسروپرویز رو با یزدگرد اشتباه گرفته چون خسروپرویز دعوت به اسلام رو نپذیرف اما جنگی هم روی نداد و این در زمان یزدگرد بود که جنگ شد.

من می دونم که هرکسی اگه واقعا مسلمان باشه( که مطمئنا ایشون نیستن) هیچ گاه به دین دیگه و به پیامبر دیگه ای توهین نمی کنن.

فکرشو بکن آدم چه قدر پست باشه که خیلی ساده به سخنای پیامبر خدا بگه چرت و پرت که البته هر پیامبری سخنانش برگرفته از اندیشه الهیه و از خودشون چیزی نگفتن پس یعنی به عقیده این دوستمون، سخنان خدا چرت و پرته! ( امیدوارم خدا راه درست رو به این دوست گرامی نشون بده).

از شما دوستای خوبمم ممنونم که به من سر میزنید.

 توهینای دیگه ای هم توی سایتهای مشابه خوندم مثل اعدام در دین زردشت و ازدواج با محارم در دین زردشت و خیلی چیزای دیگه که واقعا اصلا ارزش اینو نداشتن که بخوام بحث و جدلی روش داشته باشم و امیدوارم خدا خودش حق این افراد رو بده. اسمشم گذاشته بود "راه زرتشت، آنچه که یک زرتشتی باید بداند". من نمیدونم ایشون که زرتشتی نیستن می خوان به زردشتی ها اصول دین زردشت رو آموزش بدن؟! جالبه هاااااا!

سپاس فراوان از همتون



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 150
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 65165
:: بازدید ماه : 116723
:: بازدید سال : 416382
:: بازدید کلی : 4316561