عاشقی با خدا
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
عاشقی با خدا
24 / 3 / 1396 ساعت 1:41 | بازدید : 2868 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

بنام خدایی که مهربان است دوستمان دارد و همیشه مراقب ماست

امروز چهارشنبه 17 خرداد1396ساعت 1:11دقیقه بامداد

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز زنده ام و فرصت جبران دارم در حالیکه خیلی ها قبل از جبران مردند

خدایا تورا شکر می کنم که سالم هستم در حالیکه خیلی ها آرزو دارن که یک جسم سالم داشته باشند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز سایه عزیزانی بالای سرم است در حالیکه خیلی ها آرزو دارن سایه سر داشته باشند 

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز جوانم و فرصت جبران دارم در حالی که خیلی ها پیرشدند و آرزو دارن دوباره هم سن من بودند تا می تونستند اشتباهاشونو جبران کنند

خدایا تورا شکر می کنم که بیدارم و میدانم که بدون تو هیچم در حالی که خیلی ها هنوز تو خواب غفلتند

خدایا تورا شکر می کنم که به خانواده ما لطف کردی که محتاج دیگران نباشیم در حالی که خیلی خانواده ها محتاج نون شبشان هستند

خدایا تورا شکر می کنم که که  امام رضا(ع)رو داریم و همیشه صداش میکنیم 

خدایا تورا شکر می کنم که تو بدترین شرایط تنهامون  نذاشتی 

خدایا تورا شکر می کنم که عشق همه انبیا و امام ها تو قلب ماست در حالیکه خیلی ها بویی از محبت اونا نبردند

 خدایا تورا شکر می کنم که دوستای سالمی رو نصیبم کردی در حالیکه خیلی ها بواسطه دوستان ناباب بدبخت شدند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز می تونم نماز بخونم و ازت تشکر کنم در حالیکه خیلی ها از این نعمت محرومند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز منو فراموش نکردی در حالکه  خیلی ها رو به حال خودشون رها کردی

خدایا تورا شکر می کنم که دست دارم تا بتونم بنویسم خدایا تو را شکر در حالیکه خیلی ها از نعمت داشتن دست محرومن

خدایا تورا شکر می کنم که زبون دارم تا بگم خدایا تو را شکر در حالیکه خیلی ها لال هستند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز چشم دارم تا بینم همه خوبی هاتو در حالیکه خیلی ها نابینا هستند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز گوش دارم تا بشنوم حرفاتو در حالیکه خیلی ها ناشنوا هستند

خدایا تورا شکر می کنم که پا دارم تا راه برم، بدوم در حالیکه خیلی ها معلولند

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز یه قلب سالم دارم تا عشقت رو تو دلم جا بدم در حالیکه خیلی ها سنگ دل هستند و اثری از عشق و محبت تو دلشون نیست و خیلی ها قلبشون مریضه و آروزی داشتن یک قلب سالم مثل مال منو دارند

خدایا تورا شکر می کنم که خانواده ی   خوبی دارم که واسه عزیزانشون فداکاری می کنند در حالیکه بعضی ها از نعمت داشتن یک خانواده ی  دلسوز و مهربون محرومند

خدایا تورا شکر می کنم که تو کشوری زندگی می کنم که دغدغه امنیت ندارم درحالیکه خیلی ها تو کشورای دیگه با ترس و لرز شبا سرشونو رو بالشت می ذارن

خدایا تورا شکر می کنم که هنوز نفس می کشم در حالیکه خیلی ها دارن بذور دستگاه نفس مکشند

خدایا تورا شکر می کنم که مسلمونم در حالیکه خیلی ها بی دین از دنیا می رند

خدایا تورا شکر می کنم که تو پیشمی و مواظبمی در حالیکه خیلی ها به پول و مقام پشتشون گرمه که هیچ اطمینانی بهشون نیست

خدایا تورا شکر می کنم که به من لیاقت دادی که بتونم باهات صحبت کنم .

خدایا تورا شکر می کنم که  اینهمه بمن نعمت عطا فرمودی 

خدایا تورا شکر می کنم که منو به خیلی از آرزوهام رسوندی در حالیکه خیلی ها فرصت آروز کردن نداشتن

خدایا تورا شکر می کنم که بمن نشون دادی که خیلی بزرگی و باید به اندازه بزرگیت از تو خواست نه به اندازه شعور ناچیزمان

خدایا تورا شکر می کنم که بمن فهموندی هرچی بخوایم تو این دنیا به ما میدی

خدایا تورا شکر می کنم که بمن فهموندی اون چیزایی رو رضای توست به نفع خودمونه

خدایا تورا شکر می کنم که بمن نشون دادی اون چیزایی که رضای تو نیست به ضرر خودمونه

خدایا تورا شکر می کنم که بزرگی و گناهای بزرگ مارو با کرم خودت می بخشی

خدایا تورا شکر می کنم که تو یک خانواده مذهبی بزرگ شدم در حالیکه خیلی ها تو خانواده بی قید و بند بدنیا اومدن 

خدایا تورا شکر می کنم که منو خم کردی ولی نشکوندی در حالیکه خیلی ها شکستند و آلوده شدند

خدایا تورا شکر می کنم که عشق امام زمان رو تو دلم پروروندی در حالیکه خیلی ها نمی شناسندش

خدایا تورا شکر می کنم که گذاشتی که اینقدر دوستت داشته باشم درحالیکه خیلی ها عشق تو ، توی قلبشون نیست

خدایا تورا شکر می کنم که بمن توجه داری در حالیکه خیلی ها رو به حال خودشون رها کردی

خدایا تورا شکر می کنم که تو خونه ای با صفا و گرم هستم با همسری مهربان . فرزندی زیبا و نجیب  .

 خدایا برای داشته ها و نداشته هایی که به من دادی شکر .                                                                  خدایا شکر که هستی .خدایا هزاران بار شکر .خدایاااااااااااااااااااشکررررررررررررر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 230
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 65245
:: بازدید ماه : 116803
:: بازدید سال : 416462
:: بازدید کلی : 4316641