فقدان فرهنگ!!!
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
فقدان فرهنگ!!!
17 / 12 / 1396 ساعت 3:0 | بازدید : 2531 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
برای اینکه متوجه سطح فرهنگ آدمای شهر من بشین،کافیه که تو این هوای خوب تصمیم بگیرین از مدرسه تا خونه پیاده راه بریییید...

تا کی آدما(پسراااا) میخوان به چرت و پرت گفتناشون تو خیابون ادامه بدن؟!!!

تا کی آدما(دختراااااا)میخوان به سکوتشون ادامه بدن؟!!!!!!!!!!

۱۲ سال درس خوندن و بزرگ شدن تو مدرسه چرا یه ذره شعور و یه ذره شجاعت بارشون نمیکنه؟!

 

 

البته که برای این وضعیت استدلال استقرائی حکم نمیکنه و یه سری استثنا پیدا میشن!

نزدیک پل،تو پیاده رو،یه طرف رو صندلی،یه طرف رو جدول لبه ی باغچه،دو گروه پسر نسشته بود که من باید از بینشون رد میشدم،دو تا پسرم اونور خیابون بودن که یهو دیدم اومدن پشت من...کاری نتونستم بکنم...اینقدر عصبی بودم که احساس میکنم میتونستم هر کدومشونو له کنم با مشت و لگدام!!!

به روی خودم نیوردم و به راهم ادامه دادم...مطمعن بودم که یه فکری تو کلشون هست...یکی از اونایی که رو جدول نشسته بود از تو باغچه چندتا شاخه گل کند!!! بیخیال تر از همیشه به راهم ادامه دادم.

نفهمیدم چیشد!...

به خودم اومدم دیدم یه پسری که از اونای دیگه بزرگتر بود و به نظر آدم عاقلی میومد ، اومد سمتم و بم سلام کرد و باهام هم مسیر شد.چشمکشو دیدم و باهام شروع کرد به حال احوال کردن.باهم از بین اونا رد شدیم.اما اونا بازم به حرفای مفتشون ادامه دادن.

اما اون پسر...

تا پیش پل باهام اومد و بعدش گفت فعلا و رفت.منم یه تشکر خشک و خالی کردم ازش. پسر باشعوری بود اما زیاد با این کارش حال نکردم! از یه طرفم نمیدونم اگه اینکارو نمیکرد اونا قرار بود چیکار کنن!!!

به این میگن فقر فرهنگی...



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 161
:: باردید دیروز : 215
:: بازدید هفته : 17544
:: بازدید ماه : 145661
:: بازدید سال : 445320
:: بازدید کلی : 4345499