وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأُولَى فَلَوْلا تَذَكَّرُونَ
26 / 4 / 1397 ساعت 9:25 | بازدید : 3011 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
 

 

سال 1396 هم با همه شادی ها و تلخی ها گذشت. اما به لحاظ موضوع سلامت جنسی سال گذشته علیرغم چند توفیق بزرگ، در مجموع سال چندان خوبی نبود. متاسفانه تنگ نظری ها، انحصارطلبی ها و انواع غرض و بعضاً مرض! به حدی بود که بسیاری از برنامه های آغاز شده با توقف مواجه شد. شاید مهم ترین آنها موضوع ایجاد کلینیک های سلامت جنسی در دانشگاه های علوم پزشکی بود که نه تنها وعده مسئولین به واسطه فشارهای برخی جریانات و نهادهای ذی نفوذ عملی نشد، بلکه به جابجایی تعدادی از مدیران وزارت بهداشت نیز منجر گردید و نفراتی همچون آقای دکتر مطلق با آن سابقه اجرایی و جنگ و جهاد و جانبازی از گزند این حضرات مصون نماندند. نهایت آن که مردم کماکان در این حیطه آسیب می بینند، رنج می کشند و بسیاری از خانواده ها از هم می پاشند چون عده ای تصور می کنند که تنها خودشان عقل کل هستند و هم مشکلات سلامت جنسی را بهتر از همه می فهمند و هم راه حل همه مسائل را در جیب دارند. پول و میز و قدرت و نفوذ نیز فعلاً در اختیار آنها است.

اما همه این مسائل باعث نمی شود تا حمایت طلبی و تلاش برای ارتقاء سلامت جنسی مردم را رها کنم. اگرچه به صلاحیت های حرفه ای خود به عنوان یک مشاور و درمانگر اعتقاد دارم، ولی به عنوان یک متخصص پزشکی اجتماعی تلاش برای اصلاح نظام سلامت را اولویت اول خود می دانم.

در مورد آن چند توفیق بزرگ هم فعلاً بهتر است چیزی نگویم، چون تعدادی از این بزرگواران چنان وسواسگونه فعالیت های بنده را رصد می کنند که از گذاشتن چوب لای چرخ کارها حتماً اغماض نخواهند کرد.

برای همه مردم ایران سالی خوب و توام با عافیت آرزو می کنم و امیدوارم خداوند به یک عده کمک کند تا از این خودشیفتگی، تعصب و انحصارطلبی که می تواند به سادگی به خیانت در حق این مردم و کشور منتهی شود نجات یابند. به این افراد توصیه می کنم در این روزهای ابتدای بهار، مرتباً به برگ های روییده بر شاخه های خشک و به ظاهر مرده چند روز پیش نگاه کنند و  این آیه شریفه را به خود متذکر شوند که "  وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأُولَى فَلَوْلا تَذَكَّرُونَ " (و شما به تحقیق نشأت نخستین را دیدید، پس چرا متذکر نمی شوید) (62 واقعه)

قاعدتاً باید نسبت به پاسخگویی در محضر داوری که به مغلطه ها و سفسطه های آنها وقعی نمی گذارد نگران باشند.   



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4471
:: باردید دیروز : 239
:: بازدید هفته : 69486
:: بازدید ماه : 121044
:: بازدید سال : 420703
:: بازدید کلی : 4320882