ای برای با تو بودن باید از بودن گذشتن
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ای برای با تو بودن باید از بودن گذشتن
15 / 5 / 1398 ساعت 18:16 | بازدید : 435 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

تو قاصدکی روی هوا در صحرایی که بی انتهاست

دست های تمنایم سوی تو دراز 

پاهایم در آرزوی رسیدن گرم ِِ دویدن

تمام تنم ، روح ِِ خواستن است 

پاهای من کجا ؛ باد کجا ؟! 

به آسمان نگاه می کنم : خدایا باد را نگه دار 

باد می رود باد می خندد . قاصدک من روی دست هایش زیر آفتاب ، طلایی و درخشان 

می رود ، می روی 

به آسمان نگاه می کنم ؛ هوا تاریک ست ، آبی نیست 

ابر بغض می کند 

روی پاهایم نیستم 

نگاهم از آن بالا سقوط می کند 

سبک شده ام 

تند و تیز می روم 

روی آبم نه روی علفزار 

چه دیر !

محال است به او برسم 

آب تیز می رود. من ترس برم می دارد 

مثل آن روز وقتی که توی آن اتاقک کوچک ِِ چرخ و فلک

، آن بالا ، میان زمین و آسمان معلق بودیم 

تو لبخند می زدی من می ترسیدم 

چه فرق می کند نشسته باشی یا در حال ِِ دو ،

وقتی هیچ چیز در اختیارت نیست ، همه چیز ترسناک می شود .

سنگی میان آب 

دیر می بینمش 

صدای شکستنم توی گوش می پیچد 

سینه ام درد می کشد 

پرت می شوم روی چمنزار

به انتظار دست تو 

آخ ... دستی نیست

بغض می کنم تو ایستاده ای مرا نگاه می کنی 

باز تو لبخند می زنی و باز من می ترسم

لبخند تو گرم است ، مثل آفتاب

حرف نمی زنی ، پیش نمی آیی ،فقط نگاه می کنی

نگاه ِِ تو بغض کرده است نگاه تو فریاد می زند 

بلند شو ، نترس ، نترس وقت گریه نیست

برای داشتنت دوباره می دوم 

من می دوم تو آرام آن دورتر کنارم ایستاده ای 

مثل آن ماه شب های کودکیم

که هر چه می دویدم او آن بالا ایستاده بود 

هر جا می رفتم او بود 

هر جا می روم هستی گرچه از دست ِِ تمنایم دور

گرچه این پاها لنگ

تو و لبخند ِِ قشنگت هستی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 154

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :