وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
شعار نده
15 / 5 / 1398 ساعت 18:16 | بازدید : 484 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

شعار نده

اول دبیرستان کم کم می دیدم رفتار بعضی بچه ها جور 

دیگه ای هست زمزمه های غریبی می شنیدم که فکر می کردم

حتی نباید در خلوت  توو فکرت بیاد 

دوست شدن با جنس مخالف !!!! 

سال بعد اون یه عده گروه شون از بقیه جدا شد منم مثل 

جزامی ها بهشون نگاه می کردم . انگار که حتی از دور هم 

ممکنه به من سرایت کنه 

کم کم میز آخر مخصوص دخترایی شد که احساس می کردن 

از بقیه بزرگ‌ترن . سرشون تو هم بود و پچ وپچ 

سال ِِ بعد این گروه دیگه خیلی بزرگ شده بود 

تو هر میز از سه نفر حتما یه نفرشون به این مرض دچار شده

بود . با این که دم در ِِ مدرسه چهار پنج نفر نیروی مخلص 

و انقلابی برای بازرسی بدنی می ایستادن و طوری ژست 

می گرفتن که فکر می کردی پلیس اینترپلن 

اما دخترای ضد انقلاب انگار زرنگ تر از این حرفا بودن 

از توانایی های نیروی انقلابی همین بس که نوار کاست زبان ِِ 

انگلیسی رو که دبیر سفارش کرده بود ازم گرفتن و دفتر و 

مربی پرورشی و ترسوندن و تهدید و غیره تا آخر به یه زبون 

بهشون حالی کردم اینو دبیر خواسته بخریم 

اما همین نیروی ویژه و پاسدار خون شهیدان نمی تونست نامه

های دوست پسرای دخترای ته کلاسی رو ، پیدا کنه ;)

سال آخر بودم و من همچنان تر دامن نشده بودم اما دیگه دیدن 

نامه ها و شنیدن ماجراهاشون برام عجیب نبود 

به ویژه این که نزدیک ترین دوست خودم هم به این مرض 

دچار شده بود . چه می شد کرد این مرض شیرین ، دل ِِ خیلیا

رو گرفتار کرده بود

یه روز بهم گفت " مریم من یکی از متنای تو رو برای فلانی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 147

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5317
:: باردید دیروز : 12625
:: بازدید هفته : 70093
:: بازدید ماه : 121651
:: بازدید سال : 421310
:: بازدید کلی : 4321489