ی توصیه دوستانه
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ی توصیه دوستانه
17 / 6 / 1398 ساعت 16:40 | بازدید : 582 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

خوشگلا و باحالا و مهربونا

وبداخلاقاوبی اعصاباو

پرنسسا و شاهزاده ها

وهرکی ک قراره امسال

دبیرستانی بشه

یعنی میره پایه ی دهم

لطفا اصلا تحت تاثیر حرفای ناامیدکننده

معلمای عزیزی ک ازهمون روزاول

شروع میشه قرارنگیرین

خودم رشته نظری بودم

خبرداشتم اوضاع کلاسای دیگه هم 

همینه ینی علاوه برتجربی ها، ریاضی ها

وانسانی هاهم این مدل حرفای ناامیدگرانه رو

میشنیدن

واین مدام تکرارمیشددرطول سال

ومن خوب یادمه..

ببین تو حتی اگ مث من ک بی هیچ انگیزه ای

رفتم دبیرستان ب اصرار مادر عزیزترازجانم

ی رشته سخت هم انتخاب کردم

با این حال حق نداری ک ناامید بشی

بی انگیزه نمون

من خودم هیچکدوم از رشته های پزشکی رو

نمیخام 

ولی ازصمیم قلب دوس دارم معلم بشم

میگن نمیتونی

برگرد

اگ دوس داری اره برگرد 

درست هم میگن 

نمیخان تلاش بی نتیجه داشته باشی

ولی اگ می مونی بخون

تنبلی ممنوع استرس ممنوع

اگ نشه گفتن ها ممنوع 

عاشقانه بخون

مشتاقانه گوش کن درسارو

اگ نفهمیدی انقد بپرس ک بفهمی

اگ فهمیدی تمرین کن ک یادت نشه

واسه نمره امتحان نده

ببین چقد تونستی مطلبو بفهمی

اگ بددادی بخند غصه بخور

من ک میخندیدم

ولی جواب اون سوالا رو یادبگیر

زیادسخت نگیر

رقابتت دوستانه باشه

میدان نبرد که نیست

 

نتیجش هم مهم نباشه برات

افتخار ی قهرمان اینه ک تلاششو کرده

و چون تلاش کرده پیروزاصلی میدان اونه

کنکور چ بمونه چ برداشته بشه

نباید ازبودنش یا نبودنش ترسید

 

همه میگن دوران دبیرستان بهترین سالهاست

پس واسه خوشی هاهم وقت بزار

خوشی ک میگم کارای خوبیه ک حالتو

خوب میکنه..

مراقب خودت باش..

منم امسال سال اخر دبیرستانمه

دوس دارم کوتاهی های دوسال قبلمو

جبران کنم

قانون پرنده ها ازیادنره

قانون پرنده هاچیه؟

بزن رو ارشیو

نوشتم قانون پرنده هارو..

خوش باشی

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 152

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :