ستایش ۳ از شهاب مظفری
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
ستایش ۳ از شهاب مظفری
16 / 7 / 1398 ساعت 1:49 | بازدید : 617 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

من برم هیشکی تنها نمیشه بغض ابری برام وا نمیشه

طفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشه

کاش میشد اینو لااقل بدونی موندم اینجا که تنها نمونی

عاشقم واقعا نه از این عشقای یه قرونی

زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب

مثل یه کوریم که عصاشو داده به دست یه کرم شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه

پا گذاشتم رو قلبم که له شم ما کوچیکا خدامون بزرگه

من برم هیشکی تنها نمیشه بغض ابری برام وا نمیشه

طفلکی مادرم بعد من

بچگیم توپ چهل تیکه بودم ته اون کوچه تاریکه بودم

خیلی سالا گذشت تا دلم ریشه زد تو وجودم

خیلی سالا رو یادم نمونده دورمم خیلی آدم نمونده

من هنوز حرف دارم با چشات درد و دل کم نمونده

زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب

مثل یه کوریم که عصاشو داده به دسته ی کرم شب تاب

آخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه

پا گذاشتم رو قلبم که له شم ما کوچیکا خدامون بزرگه

من برم هیشکی تنها نمیشه........

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

باز یه روز بارونی و یه آهنگ سرشار از احساس

درک باید کرد.... همین و بس.....

آخه تو چی میدونی ازم که....... رو تنم جای چنگال گرگه.......

آهنگ وب.....)



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 152

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :