سال نو مبارک!
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
سال نو مبارک!
پنج شنبه 11 / 3 / 1391 ساعت 18:53 | بازدید : 3946 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )
دوستان و مخاطبین عزیز وبلاگ دکتر شیخ سلام گرم مرا پذیرا باشید. فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۱ را نیز به تک تک شما تبریک می گویم و امید و آرزوی بهترینها را برایتان دارم. فرصتهای محدود من باعث شده نتوانم مثل گذشته ای نه چندان دور پاسخگوی دوستان باشم و همین موضوع گلایه های فراوانی را به همراه داشته که از دوستان عزیز عذرخواهم. سال نود با تولد فرزند دلبندم آغاز شد و این یکسال فرصتهای خالی کمتری به من داد تا بتوانم به نظرات و سوالات پاسخ گویم. بعد از ان به فاصله چند ماه ماموریتی به سرزمین وحی داشتم تا به خدمت به زایران خانه دوست بپردازم و همین نیز وقفه ای در کار ایجاد نمود. بعد از آن مشغول مطالعه برای شرکت در امتحان دکتری تخصصی پزشکی (پی اچ دی) شدم و توانستم در رشته دکتری روانشناسی قبول شوم و از اسفند ماه نیز درس شروع شد و این مساله فرصت مرا بسیار محدود نموده است.  از این وقت نیز برای پاسخگویی به ایمیلها استفاده می کنم و هر چند با تاخیر ولی تقریبا همه ایمیلها را پاسخ می دهم. امیدوارم سال نود و یک فرصتی به دست اید که توان پاسخگویی به سوالات بیشتری داشته باشم و بتوانم مطالبی جدیدتر و به روز تر در وبلاگ و سایت دکتر شیخ که متعلق به همه شماست قرار دهم. اما بسان گذشته چند خواهش دارم:

قبل از سوال در مطالب وبلاگ کاملا جستجو شود تا پاسخ سوال گرفته شود. تقریبا نود درصد سوالات در مطالب وبلاگ پاسخ داده شده و نیاز به پرسش دوباره نیست. اگر سوالی یافت نشد به ایمیل اعلام شده ارسال شود تا پاسخ گویم.(تا چهاردهم فروردین امکان پاسخگویی ندارم لذا سوالات بعد از این تاریخ ارسال شود)

از گلایه کردن بپرهیزید و عذر مرا دریابید. صبر پیشه سازید پاسخ دریافت خواهد شد.

در تماس تلفنی توجه داشته باشید که ساعت ۵ تا ۹ عصر روزهای غیر تعطیل تماس حاصل شود و نه خارج از این محدوده.

تماسها زیاد است اگر در زمان مذکور پاسخی ندیدید احتمالا پشت خط هستید و امکان پاسخگویی در ان لحظه نیست. می توانید پیامک ارسال کنید تا سر فرصت جواب داده شود. گاهی اوقات شارژ باطری تمام می شود و گوشی خاموش می شود و تا شارژ دوباره مدت زمانی طول می کشد و یا گاهی شارژ ریالی تمام می شود و تا شارژ مجدد زمانی می ماند که امکان پاسخگویی به پیامک نیست لذا یا باید صبر کنید یا باید مبلغی شارژ ارسال کنید تا امکان پاسخگویی فراهم شود.(تا چهاردهم فروردین عملا امکان پاسخگویی ندارم لذا اگر جوابی ندیدید حمل بر بی توجهی نکنید)

آمار بازدید وبلاگ و سایت افزایش یافته است و وقت من کمتر شده است لذا با عدم پرسش سوالات تکراری کمک کنید تا از همین وقت محدود بتوانم بیشترین استفاده را بنمایم و مطالب جدیدی به مطالب قبلی اضافه کنم.

بار دیگر ارزوی سالی سرشار از شادی و سلامتی برای تک تک دوستان دارم.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 152

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :