وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
HCG
چهار شنبه 22 / 3 / 1391 ساعت 4:10 | بازدید : 5032 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

در خواستي دارم که ديگر سوالاتتان را به ايميل ما نفرستيد و سوالاتتان را در قسمت نظر بدهيد انتهاي هر مطلب مطرح کنيد و صورتيکه نخواستيد سوالتان براي همه نمايش داده شود در انتهاي سوالتان آنرا قيد کنيد.ضمن عرض پوزش از عزيزاني که به من ايميل زدند و جواب نگرفتند بايد بگويم که ايميلهايشان را خواندم ولي بخاطر مشکلات اينترنت در ايران که خود بهتر از من از آن آگاهيد قادر به ارسال پاسخ نبودم و از اين بابت باز هم پوزش ميخواهم.
اين دارو استروئيد و يا دارويي آنابوليک نيست. اين دارو ترشح طبيعي تستوسترون در بدن مردان را تشديد مي کند. از اين دارو براي باز گرداندن ميزان ترشح طبيعي تستوسترون به حالت نرمال به همراه دوره هاي مصرف استروئيدها و يا در دوره هاي پاکسازي استفاده مي شود. استفاده از اين دارو در دوره هاي پاکسازي پس از دوره، نه تنها موجب بازگشت ترشح طبيعي تستوسترون به حالت طبيعي مي شود بلکه در حفظ حجم حاصل شده در طول دوره نيز فرد را ياري مي کند. استفاده از اين دارو به همراه «کلومايد» و «کلن بوترول» در دوره هاي پاکسازي توصيه شده است. هر بسته از اين دارو به صورت دو پوکه و آمپول ارايه مي شود که يکي از اين دو پوکه، حاوي ماده اصلي بوده و به صورت پودري سفيد رنگ ديده مي شود و ديگري نيز که به صورت مايع مي باشد، حلال آن است. قبل از تزريق، اين دو ماده را در هم ادغام کرده و محلول حاصل را تزريق مي کنند.
«HCG»
مخفف «Human chorionic gonadotropin» مي باشد. اين دارو که از ادرار زنان باردار تهيه و استحصال مي گردد، در داروخانه هاي بسياري از کشورها براي فروش عرضه مي شود. اين دارو با نام هاي تجارتي مختلف تهيه و عرضه مي شود که از معروفترين و پر مصرف ترين آنها مي توان به «Pregnyl» ساخت کمپاني «Organon» و «Profasi» ساخت کمپاني «Serono» اشاره کرد. «FDA» با مصرف اين دارو در درمان اختلالات جنسي نوجوانان و در کم کاري غدد ترشح کننده تستوسترون و در درمان ناتواني ها و اختلالات جنسي زنان (عدم وجود تخمک گذاري) موافقت کرده است.
قطع مصرف داروهاي استروئيدي معمولا با افت شديد حجم و قدرت بدني همراه است. استفاده صحيح و علمي از اين دارو براي به حداقل رساندن افت حجم و قدرت بدني پس از قطع مصرف دارو توصيه شده است.
اين دارو به صورت ويالهاي 500، 1500 ، 2500 و 5000 واحدي تهيه و به بازار عرضه مي شود. دز مصرف متوسط اين دارو نيز بين 2000 الي 10000 واحد در هفته توصيه شده است.



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 148

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3404
:: باردید دیروز : 12625
:: بازدید هفته : 68180
:: بازدید ماه : 119738
:: بازدید سال : 419397
:: بازدید کلی : 4319576