استروييدي كه هرگز به ايران نيامد!
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
استروييدي كه هرگز به ايران نيامد!
چهار شنبه 22 / 3 / 1391 ساعت 4:10 | بازدید : 4396 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

استروييدي كه هرگز به ايران نيامد!
مسئله اي كه در كشور ما قابل تامل و انديشيدن مي باشد استفاده بالا و بيش از اندازه از داروها و استروييدها به لطف وجود بسياري از مربي نماها در بعضي باشگاهاي ما مي باشد علت افزايش بي رويه مصرف بسياري از داروها و هورمونها نيز همين به ظاهر مربيان هستند كه رشد و عضلاني شدن را تنها در مصرف بي رويه و با دوز بالاي داروها مي دانند به همين خاطر بارها و بارها نام استروييدهايي همچون تستوسترون ناندرولون دكا، اكسي، وينسترول و غيره را از زبان اين گروه از افراد مي شنويد.
چندي پيش استروييدي را تحت عنوان كم عوارض ترين استروييد به شما معرفي كرديم: اگر چه هيچ استروييد و هيچ دارويي بدون عوراض نخواهد بود اما اين استروييد پريمويلان در مقايسه با اكسي متالون تستوسترون و غيره بسيار كم خطر و كم عوارض تر مي باشد. به خاطر اصرار بسياري از خوانندگان و دوستان عزيز يكي ديگر از استروييدهاي كم عوارض را به شما معرفي مي كنيم اگرچه متاسفانه اين استروييد هنوز به ايران نيامده است اما معرفي و آشنايي شما با توانايي ها و قدرت آن خالي از لطف نخواهد بود.
ميوتولان
اين استروييد در دنيا تحت نام ميوتولان شناخته مي شود ميوتولان از لحاظ ساختمان شيميايي بسيار نزديك به وينسترو مي باشد خصوصيات و نشانه ها و نحوه اثر اين دار وبه حدي نزديك به وينسرتول است كه ممكن است با آن اشتباه گرفته شود و از لحاظ شيميايي تنها در يك مولكول نيتروژن با وينسترول تفاوت دارد.
ميوتولان تا چند سال پيش يك استروييد گمنام بود كه تنها در ژاپن و تايلند به صورت قرص هاي يك ميلي گرمي ساخته مي شد اما هم اكنون شهرت جهاني پيدا كرده است و به خاطر توانايي هاي بالاتري كه نسبت به وينسترول دارد قيمت آن در بازار سياه از وينسترول بالاتر مي باشد دوز مصرفي آن X‌ گرم در روز مي باشدكه در اين دوز خواص آن چندان تفاوتي با وينسترول نمي كند اما در دوزهاي بالاتر شما مزيت اين دارو را نسبت به وينسترول به وضوح مشاهده خواهيد كرد اما به خاطر اين كه وينسترول بسيار مشهورتر و ارزانتر از اين دارو مي باشد تقاضا براي مصرف ميوتولان زياد نيست. به همين خاطر بسياري از دلالان كشور ما نيز كه كارشان قاچاق استروييد از كشورهايي همچون تايلند به ايران مي باشد نسبت به خريد و وارد كردن اين دارو چندان تمايلي از خود نشان نمي دهند اما اگر اين دارو در كشور پيدا شود به دليل اين كه هنوز ناشناس است مي توانيد مطمئن باشيد كه محصولي تقلبي نخواهد بود!؟
مصرف پزشكي
درعلم پزشكي از اين دارو بيشتر جهت درمان از دست دادن پروتئين توسط بدن استفاده مي شود بدين معنا كه اين دارو سبب پيشگيري و جلوگيري از دفع اسيدهاي آمينه توسط بدن مي شود كه اين مورد در بدنسازي و پرورش اندام بسيار حائز اهميت است مصرف روزانه آن و دوز موثريش بر اساس كيلوگرم وزن بدن تعيين مي شود كه داراي فرمولي خاص است اما با وجود اين كه قدرت اين دارو بسيار بالاست ولي به عنوان يك استروييد سبك شناخته شده و به هيچ عنوان يك استروييد سبك شناخته شد ه و به هيج عنوان اثرات استروژنيك خواص زنانگي ندارد و اثرات آندروژني خواص مردانگي خفيفي داشته كه پس از قطع دارو به سرعت اين اثرات محو مي شوند.
همچنين اين دارو اثر نسبتا خوبي در توليد تستوسترون بدن دارد و از بسياري جهات شبيه به وينسترول استانوزولول و آناور اكساندرولون مي باشد. اگر به صورت طولاني مدت مصرف شود مي تواند باعث عصبي شدن فرد و ايجاد فشارهاي روحي گردد همچنين خطر عوارض آندروژني اين دارو افزايش مي يابد كه مي تواند عوارضي همچون آكنه ويا ريزش موي سر داشته باشد.
در خانمها نيز مي تواند با رويش موهاي زائد همراه باش از طرفي مصرف طولاني مدت آن سبب سمي شدن كبد مي شود كه عوارض خاص خود را در پي دارد بنابراين بهترا ست از اين دارو براي مدتهاي معين بين 6 تا 8 هفته استفاده شده و سپس قطع شود و مجددا پس از مدتي استفاده گردد. اين استروييد نوعي استروييد ملايم است كه خواص استروژني ندارد و منطقي است. كه شما از آن در دوره هاي مربوط به كات كردن عضلات و همراه با كوپي پوز بولدنون فيناپلكس ترنبولون استات و يا پريموبولان متنولون انانتات استفاده نماييد.
بر خلاف اكثرقريب به اتفاق استروييدهاي اين خانواده متنولون داراي نيمه عمر كوتاهي است و بين 15 تا 33 درصد دارويي كه در بدن مصرف نشده است متابوليسم آن ناقص بوده و يا انجام نشده پس از 24 ساعت از بدن خارج مي شود.
به خاطر اين كه اين دارو خواص آروماتيز و تركيبات انروژني قوي ندارد بهتر است كه به صورت پايه در دوره شما قرار نگيرد و به عنوان داروي دوم و متغير مصرف گردد.
استفاده از كلوميد و نولوداكس در انتهاي دوره مربوط به اين استروييد به شما توصيه مي شود اين دارو يك استروييد بسيار مناسب جهت سود مصرف خانم هاي ورزشكار نيز مي باشد چرا كه عوارض آن نسبت به بسياري از استروييدهاي ديگر بسيار كمتر و كنترل شده است.



|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 149

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 190
:: باردید دیروز : 491
:: بازدید هفته : 18064
:: بازدید ماه : 146181
:: بازدید سال : 445840
:: بازدید کلی : 4346019